Treffpunkt 2023 🥰

Tja, plutselig er det mulig å treffe andre RB-ere med litt planlegging :thinking:
Eg har kjøpt to dagers her:

Da må du slite med meg i to dager.
Booket min 2 dagers i dag. Angrer fælt på at jeg ikke kjøpte 2 dagers for 2022 festivalen, den tabben gjør jeg ikke denne gangen.

1 Like

Turer i år planlagt så langt:

28.februar: Hamburg
1.mars: Hamburg
2.mars: Aalborg
14.-15. april: Oslo m/kona
3.-17. juli: Gran Canaria/Las Palmas med familien
19.eller 20. juli: Trysil
20.eller 21. juli: Trondheim
21.eller 22. juli: Bodø
Lofoten i ca to veker
Bryggerifestivalen i Trondheim 3. eller 4. august

2 Likes

For min del ligger det an for følgende plan, hvis helsa holder, med utsikter til å dele en øl eller cider eller tre med ratebeerianere:
Påsken - hytta mi i Vatlandsvåg, Suldal kommune, alltid åpen for besøk.
3.-6. juli: Danmark Hirtshals via Kristiansand, Tylstrup kro, Aalborg
Resten av sommeren på eller nær hytta.
20.-28. oktober: Lloret de Mar, Costa Brava (nord for Barcelona)
16. desember - 8. januar: Estepona, sørvest for Malaga. Utflukter til Gibraltar, og kanskje dagstur til Marokko, eller til Ceuta eller Melilla (de spanske enklavene i Afrika).

3 Likes

Hamburg ja
Der må vi få til en felles Helles

Det blir også en tur til Camras Winterfestival fredag 17/2. Vi rakk ikke alle ølene på torsdag. Ser kanskje noen av dere på MBCC i begynnelsen av mai.

Kanskje en kort stopp på Røros mellom Trysil og Trondheim ?

Bryggerifestivalen er alltid hyggelig så da kanskje treffes vi der ?

Skal på MBCC så da treffes vi vel i Kjøben
Kanskje dele noen øl også ?

Eg har dårleg tid nordover i år. Kjører nok bare raskt innom eller forbi Røros denne gangen. Blir mest transportetapper med øl der eg overnatter.

Utmerket, Er i København fra 2//5 til 7/5, så det skulle bli tid til å dele noen øl. Hadde vært hyggelig om også Chris ble med. Har ikke bestemt meg for Bryggxerifestivalen i Trondheim ennå.

Bryggerifestivalen i Trondheim blei tilfeldig for meg! I år blir det seinsommer i Lofoten pga tur til “Syden” først. Må holde litt igjen på avreisen sørover frå Lofoten og vips så får eg endelig besøkt ølfestivalen i Trondheim!

Jeg og Chris og noen andre er der fra 3 til 7 - Da får vi håpe det blir mye godt øl.

1 Like

22 bryggerier er klar så langt. Ser bra ut!
https://beerfest.dgbi.no/breweries