Treffpunkt 2025 🤪

DGB Import | Facebook

Jadda, det ser ut som om det blir festival her i nærområdet neste år og!

Veldig nær, bokstaveleg talt!
Brewolution Rogaland | Facebook
BREAKING

For bare seks dager siden ble datoene for neste års The Invitational Beer fest by DGB annonsert. Det var lenge tvil om tidspunktet for festivalen, da Ganddal Bydelshus allerede var booket andre helgen i juni. I stedet for å bytte dato, har DGB Import bestemt seg for å heller flytte arrangementet.

Neste års festival vil bli avholdt på Vaaland 1889 på Bryne!

Og, vips så blir kjelleren min ettertrakta som overnatting og prisen blir og deretter :sunglasses:

Meget mulig at eg besøker bryggerifestivalen i Trondheim i sommer og. Torsdag og fredag er planen, som i fjor.

1 Like

Billie’s craft beer fest i november er eneste planlagte.
Blir en artig erfaring å rusle rundt på en av Europas desidert beste festivaler uten å tenke på å måtte rate noe som helst, bare nyte og snakke.

Det blir sikkert bra, men skulle gjerne sett at du var med videre, eksempelvis i Brewver. Vil helt klart savne din ølkompetanse både i ratinger, kommentarer og dyktige organisering av ølturer. :belgium:

1 Like

Det er da ikke noe som hindrer @Beer5000 i å opprette en konto på forumet der selv om han slutter å rate så har han gode erfaringer og tanker som alltid er godt å lese.
Brewver Forums : https://forums.brewver.com/

1 Like

Jeg mener å ha opprettet en konto på brewver for en stund siden. Skal nok følge med fremover på hva som skjer. Det er selve ratingen jeg føler for å legge ned, for meg personlig føler jeg at det kan bli litt i veien for selve øl interessen. Det blir så mange middelmådige øl jeg kjøper fremfor å støtte opp om de bryggeriene jeg føler for å støtte bedre opp om. Dessuten så føler jeg at de ølene jeg konsumerer skal være virkelig bra når man først skal eksponere lever og kroppen for øvring for alkohol. Det blir bare en annen måte å dyrke intereseen på for min del.

2 Likes