Untappd

Google opdracht “untappd forum” bracht mij naar dit rb forum archief: https://www.ratebeer.com/forums/untappd_296549_1.htm
Volledig gemiste topic, want keek eigenlijk nooit in de fora. Ik wil de discussie niet opnieuw leven inblazen maar vond de topic wel leuk om jullie Untappd usernames te vinden. Heb nu alle usernames die ik kon vinden toegevoegd. Ook jullie ratebeerders die ik nooit in t echt heb ontmoet maar die ik wel altijd bij nederlandse bieren zie :slight_smile: sommigen van jullie hebben een username die onvindbaar is dus als je het leuk vind moet je mij maar toevoegen

Mijn username op untappd is sjogro

Ik doe er eigenlijk hoegenaamd niets mee, maar misschien verandert dat wel als ik wat vriendjes krijg :wink:

Nog maar kort geleden aangemaakt, Potjebier bestond natuurlijk al, dus het werd DeEchtePotjeBier

2 Likes

Haha!

Als ratebeer zo onbereikbaar is als de afgelopen maand,dan wordt untappd alleen maar interessanter.

Ik blijf voorlopig op allebei invoeren, ben benieuwd waar RB komt met de bedoelingen maar vind het een veilig idee om tegelijk op UT te zitten als backup

Ben momenteel met vakantie en ik vul eigenlijk alles alleen in op UT, gewoon omdat het veel makkelijker is. Begin me steeds meer te irriteren aan al die gebruikersonvriendelijkheid van de app van rb.

Het gebrek aan info over wat de koers gaat zijn vind ik nog altijd stuitend. Geen enkel idee waar het heengaat. Wellicht weten ze het zelf ook niet.

Och ja…

Noem mij old school, maar ik doe nog steeds niks met untappd

+1

+2

+1/2 (ik heb een account, maar doe er (nog) niks mee)

-3 ik heb een account, ik check bieren in en soms ik check alle Bavaria in die in een avond op heb. :grin:

1 Like

Snivoos.
Ik gebruik vanwege het gemak Untappd.