VGs ølguide

Ute i butikkene nå. Tror det er noe der som vil interessere, blant annet pubguide til Trondheim. Disclaimer: Det er jeg som har skrevet mye av det redaksjonelle stoffet.

2 Likes

Takk for tipset, skal få kjøpt guiden ikke minst på grunn av en tur til Trondheim. Tøft at du var innom her, kanskje på tide for deg å få ratet noen øl og nye steder i Oslo.:rofl:

1 Like

Til Trondheim på bryggerifestival?

Dessverre ikke denne gangen, til kulturnatta i september,

Kjøpte ølguiden i dag. Kjekt lesestoff! Prisen omtrent det samme som ein 33 cl craft beer på pub, dvs 129 kroner. Både øl og magasiner er prisa høgt i Noreg, men det veit vi jo. Grei ølguide til Trondheim, lite nytt for oss på RateBeer, men likevel fin artikkel. Kunne kanskje teke med Selma? Og fin reklame for Furuhaugli og Grana. Eg har overnatta på begge plassane. Topp øldestinasjonar! Burde hatt med Teveltunet, som tross alt er Midt-Norge. Ellers kan eg nevne at andre litterære verk av Knut Albert er å få til spottpris på dato-butikken “Holdbart” som er å finne på Kleppe på Jæren. “Norsk øl- og bryggeriguide” og “Øl quiz”, begge til den latterlige pris av 29 kroner! Eit kupp for dei som mangler desse i ølbiblioteket sitt.