Voer voor de NL admins

Wat klote zeg. Ze laten me niet eens de 10k volmaken op RB :wink:

Ik zal wel doorgaan ob Brewver. Heb daar al 9k ratings overgezet in de verleden tijd en zelfs ook al mijn place ratings. En ik zie me niet de helft van mijn ratings handmatig overzetten naar UT.

Sowieso ben ik van plan naar het bereiken van 10k te stoppen met ticken/raten (of tenminste te minderen). Of het me gaat lukken zullen we zien :see_no_evil:

Wat ik niet had verwacht was dat AB nu een einde an RB zet. Ik dacht dat het de laatste tijd met de site weer iets vooruit ging. Daarentegen was Brewver toch een jaar of twee geleden bijna aan het sterven, aangezien er bijna niets meer met die site gebeurde. Een app bestaat er nog steeds niet. Hopelijk laten ze me daar de 10k bereiken!

3 Likes

Ik baal ook stevig. Ben destijds bij RB gebleven en niet volledig op brewver overgestapt omdat ook die site er vaak uit lag en RB met al z’n gebreken nog altijd iets betrouwbaarder leek op dat vlak. Het is wel wat stabieler geworden bij brewver, maar je ziet ook nu weer dat het niet heel veel dataverkeer of traffic aankan nog. En begrijpelijk, het is een klein clubje wat het allemaal bestiert. De community hier was al flink kleiner geworden, die mis ik nog het meest. RB is voor mij vooral een plek waar ik kom zodat ik niet te vaak hetzelfde matige bier koop :smile:. Zoeken in excel op je mobieltje is best een klus. En UT, tja… UT is en blijft een hersenloze schijt-app met als enige voordeel de vele gebruikers waardoor je kan zien wat waar beschikbaar is.
Maar goed, mocht 1 van jullie toppers in of in de buurt van Alkmaar een keer een biertje gaan doen en eens live willen afspreken, stuur vooral een berichtje. Op FB ben ik ook Bor Resteijn, zit in de BeerGeeks groep mocht je me zoeken.

Fijne feestdagen, succes met afkicken, en adieu.
Groeten,
Rob

5 Likes

Brewver heeft nu ook een forum, voor als mensen verder willen auwehoeren
https://forums.brewver.com/

(mag niet meer in slowchat posten)

2 Likes

wel handig, ze zeggen nu opeens dat downloaden van je ratings tot 18 januari kan… dus houd dit in de gaten!

Ik ben inmiddels volledig over op Brewver. Moet nog een beetje wennen daar, maar dat gaat vast goed komen. Hoop jullie daar weer tegen te komen… Met enige pijn in het hart is dit mijn laatste post op RateBeer. RIP RateBeer

2 Likes

Gave everybody I found as Dutch through Advanced Search Premium. Including several people who had it until very recently and should’ve still had it. Everyone can DL it now I guess. If I missed you somehow, ping me!

Don’t forget to ask for place ratings though!

5 Likes