Voer voor de NL admins

Veel brouwers voegen zelf hun bieren toe, of verifieren ze zelf (te zien aan de blauwe ster). Dus het geeft info over evt brewers intent.

Je spreekt jezelf tegen. Het telt mee, maar is geen criterium? :wink:

Als geamuseerd toeschouwer van dit debat zie ik het zo: Untappd info kan nuttig zijn voor Ratebeer, onder meer door foto’s of als brouwers een bier verifiëren. Het telt in die zin mee.
Tegelijk zijn de entry-keuzes van untappd geen criterium voor Ratebeer, het systeem werkt hier anders.

Je bedoelt een vintage, wat wij nu dus wel overwegen en UT niet? :wink:

oh ironie :joy:

korreltje zout: uiteraard is hier een vintage wel gelegitimeerd vanwege de verschillen in hoppen.

1 Like

Kan iemand ff uitzoeken wat dit voor bier is?! :joy:

1 Like

Hahaha, ze leveren dus nu ook al flessen zonder etiket waar je zelf op kan plakken wat je wil? Handig hoor. Maak anders hier even een nieuwe entry aan: https://www.ratebeer.com/brewers/brouwerij-van-steenberge/678/ :smile:

1 Like

Huh? Nee, er kan info op staan die nuttig is voor onze afweging. Maar wat ze er daar mee doen is totaal irrelevant voor de beslissing wat wij ermee doen. Dat spreekt toch niet tegen?

Allebei. Maar ik heb geen overwegende bezwaren tegen een nieuwe entry

Hüll Melon is niet te verwaaren met Hallertau Blanc. Zoals de naam al zegt heeft Hüll Melon een aroma van meloen (dit zou jij toch moeten weten :wink: ) en is dus eigenlijk erg verschillend van Nelson wat betreft het aroma.

Ik heb het hier ook over mijn eigen perceptie, ik vind ze erg op elkaar lijken en zelfs dat Hull Melon helemaal niet zo meloenig smaakt. Maar goed, ik zou niet teveel waarde hechten aan mijn oordeel, ik lust per slot van rekening geen fruit :joy:

We zitten vast in semantiek.

1 Like

Zou een jonge caesar kunnen zijn.

Is hij ook gek op worsten ? :grinning:

Nee, dat is meer @skortila

Ik zie net dat we Grolsch vatgerijpt (Sauterness vaten) en de gewone tripel als hetzelfde bier beschouwen. Te overijverig of te werk gegaan of is dit een voorproefje op verdere versimpeling en gaan we ook alle andere barrel aged varianten samenvoegen? Indien het laatste geval correct is dan vermoed ik dat een dubbele actie is richting Benzai. 1 Heeft ie weer wat te klagen, wat de nodige post op forum veroorzaakt en 2 moet ie langer door, omdat ie de 17000 nog niet heeft bereikt. :sunglasses:

1 Like

Ben je toevallig familie van RW80? :stuck_out_tongue:

1 Like

Oh, ik had bij het Grolsch Brouwhuys de vatgerijpte Tripel op. Ik was er vanuit gegaan dat dat hetzelfde was, dus ik had simpelweg de naam veranderd. Maar ik had me er eerlijk gezegd niet goed in verdiept? Heb je een linkje voor me?

Overigens: ik snap dat Ratebeer veel ergernis oproept, maar je toon mag wel wat minder. Laten we het onderling een beetje gezellig houden niet waar?

Volgens mij moet ik maar weer op wat vlaggetjes klikken in deze thread :smile:

https://m.facebook.com/grolsch/