Voer voor de NL admins

Ik heb mijn fout al lang weer weggepoetst :wink:

1 Like

Ik zie dat, bij opnieuw inloggen nu ook de :duck:tjes weggepoetst worden. Dus nu staat het er raar.

Ik zag dat Eanske Get The Funk Out een alias is geworden van Eanske Brett Project #1 (geschonken op het Stanislaus zomerfestival). Dit is echter niet hetzelfde bier (bevestigd door Oscar). Het is wel verwarrend dat Get The Funk Out als ondertitel ‘brett project #1’ mee heeft gekregen :wink:

Ergerniswekkend!!

Dat had ik ook gedaan vanwege dat brett project #1. Maar ik zal ze de-aliassen.

Volgens mij heeft Oscar het daarom ook gedaan, Wetend dat koning ergernis uit Oirschot,zich weer eventjes flink kan ergeren. :wink:

1 Like

Heb nog weer een dingetje

• Sommige bieren staan vermeld als Top 50 voor betreffende stijl, maar als je dan de Top 50 bekijkt staan ze er helemaal niet in. Andere bieren hebben een dusdanig hoge rating dat ze in de Top 5 van betreffende stijl staan, maar hebben op de eigen bierpagina geen vermelding achter de stijl.

De hele site is langzaamaan uit elkaar aan het vallen… het is echt dweilen met de kraan open momenteel. Overigens kunnen wij aan dit specifieke onderwerp niets doen.

Dat is al jaren zo, volgens mij zijn die top 50s statische pagina’s die één keer in de zoveel tijd worden geactualiseerd.

Volgens mij is het andersom. De top 50 pagina is actueel, maar de top 50 tag bij een specifiek bier wordt om de zoveel tijd geupdated.
Beide varianten zijn natuurlijk volkomen kut.

1 Like

Ja weet dat het niet nieuw is, ik dacht trouwens vier bakken koffie geleden dat ik dit in een andere topic had gepost (‘Ratebeer was nog nooit zo goed als nu’)

Aldus bier magazine:

Out of business dus

Het is niet gedwongen vanuit financieel oogpunt, dus dat is mooi voor de eigenaren.

De 5 bieren die ik heb scoren gemiddeld niet veel hoger dan een 3.1 (en deze heb ik gerate toen ik nog geen IPA en Stouts lustte), dus wat dat betreft is het geen ramp voor mij.

Waarom ligt de Tilburgse LOC brewery ergens in de Atlantische oceaan ter hoogte van de evenaar?
https://www.ratebeer.com/beermap?p=76428

Omdat er geprutst wordt door de minions. Gefixt inmiddels.

Is er aan de database überhaupt al één ding beter geworden sinds de Inbev-deal? Naar mijn idee worden er alleen maar functies gesloopt. Op deze manier kan ratebeer het wel vergeten.

Breek me de bek niet open. Het is echt verschrikkelijk

Precies. Dat is sinds die achterlijke search wel duidelijk

Voor geklaag is een ander draadje, jongens!

Ik heb begrepen dat De Smiecht ermee gestopt is (wie zegt u?).

Dat zou kunnen. Volgens hun FB pagina zijn ze anderhalf jaar geleden verhuisd naar Tilburg en daarna geen berichtje meer.