Voer voor de NL admins

Mee eens. De bieren hebben bestaan en lijken me dus legitiem.

Het aantal ratings mag nooit een argument zijn imo.

Als ze op het festival geïnfuseerd zijn, zijn ze niet toegestaan. Dus als dit via zo’n randall-apparaat gedaan is, worden deze verwijderd / gealiased naar het basisbier.

Iemand enig idee hoe het hiermee zit?

2 Likes

Zo te zien waren er niet zoveel mensen bij :sweat_smile:

Dan ga ik nu Wieckse Witte MET CITROEN aanmaken!

2 Likes

Mee eens, maar is ook niet ‘het’ argument. Het argument is dat er gewoon een fust van een bestaand bier door een fruitsalade gepompt wordt, in die zin niet veel anders dan een (ongevraagde) citroen in je witbier bij cafe de glazen strohalm op het gezellige dorpsplein van krabbedijke.

1 Like

Denk om je hart! :cowboy_hat_face:

1 Like

Bij Troost in de Pijp hadden ze wekelijks ander fruit in de infuser, gaan we die dan ook allemaal toevoegen, of als er op dag 2 van het festival minder papaya en meer chili in zit, mag ik m dan toevoegen als Kees Pale Ale Citra Papaya & Chilli Infused v2? :japanese_goblin::ghost::innocent:

1 Like

Komt door die pindarotsjes

Niet zo veel mensen die op Ratebeer’s actief zijn bedoel je.
De bieren hebben 95 en 59 check-ins op Untappd.

Precies, het argument moet zijn of het bier op Untappd staat. Is dat zo? Dan bestaat het bier wel, anders het mag verwijderd worden.

Ik negeer je opmerking verder even Chistos. Volgens mij hadden we er toch al duidelijke regels over, Als ze op het festival geïnfuseerd zijn, zijn ze niet toegestaan. Voor de rest als ze in de verkoop zijn geweest zijn ze toch toegestaan.

Anders moeten die éénmalige bieren tijdens Borefts er ook uit, en dat doen we ook niet.

1 Like

Ik zie geen Randalls op de foto’s op Untappd. Dus het is ‘infused’ in het fust, en dat is toegestaan.

2 Likes

Misschien handig om t aan de beschrijving toe te voegen

Als je zoekt op “infused” zijn er heel veel bieren die het in de naam hebben. In principe kun je er van uit gaan dat alle (althans dat hoop ik) infused bieren op Ratebeer legit zijn, en niet door een Randall-achtig apparaat kwamen. De regel is goed bekend bij de admins volgens mij.

1 Like

Ok, bedankt voor die opheldering. Nu we toch lekker met zn allen op Untappd onze facts aan het checken zijn valt mij op dat het betreffende bier trouwens Pale Ale Citra + Infused with LIME, Papaya & Chili heet.

Ziet er gezellig uit daar trouwens :slight_smile: (de foto’s op Untappd)

Vergelijk ook hier de feiten:

Naam, beschrijving én abv anders

Topsite, dat untappd. Ratebeer wordt er een betere database van.

5 Likes

Detectiveburo @sjogro voor al uw onderzoek naar bier :cowboy_hat_face:

1 Like