Voer voor de NL admins

Iemand? :smiley:

Done

Iets te kort door de bocht. Een brouwerij zoals Muifel is aan de late kant echter is dat wel een blijvertje. Gezien de track record. Reden dat de crowdfunding bijna binnen een dag rond was. Er zij nog genoeg mensen die eerst willen bewijzen.Wetende dat je een brouwerij niet zo maar neer zet. De snelle weg naar het grote geld is met huurbrouwen envoudiger.

Muifel is al heel lang bezig en is dus ook niet wat ik bedoel. Muifel maakte al IPAs voordat andere brouwerijen uberhaupt wisten wat het was.

1 Like

Foto van tijdens m’n lunchpauze, hier is nog niks veranderd :wink: misschien zijn ze opgegeten door hun eigen gist!

1 Like

Bel morgen ff aan :slight_smile: Ik mis nog een tick van ze, misschien gaan die ook tegen afbraakprijzen weg.

1 Like

Die tick die je mist staat in ieder geval in de etalage ‘te rijpen’ :drooling_face:

Over die kippen op het LIB Bierfestival was de Leidse tak van de Partij van de Dieren niet te spreken, al kwamen ze er twee weken later achter.

1 Like

https://www.ratebeer.com/Place/state/city/placename/29150.htm really? iemand heeft een lidl toegevoegd aan de data base?

Ik vind nog steeds dat we gewoon all AH’s, Jumbos, Gall & Galls, Eko Plazas, Marqten, Lidls etc als één place toe moeten voegen zoals dit: https://www.ratebeer.com/p/super-u-various-locations/57742/

Dan kan je wel de bieren inchecken die ze daar verkopen en kan je een place rating geven maar wordt niet elk dorp vervuild met dit soort eindeloze places.

En dan verder alleen apart toevoegen als ze een bijzonder assortiment hebben.

3 Likes

@maakun helemaal mee eens

@maakun ik kan daar ook wel mee leven, beter dan dit, en ja ik heb ook de gall & gall aangemeld toen ik nieuw was. En maakun heeft ook zn lokale poolse supermarkt aangemeld :joy:

1 Like

image

Smaak
Smaak
???

1 Like

Kan locatie Slijterij Paauwenburg uitgebreid worden met / Acedrinks.nl ?

Ik kan het zo snel niet terugvinden maar ik heb ergens gelezen dat volgens de brouwer zelf de investeerders zich hebben teruggetrokken uit de brouwerij, niet de brouwer zelf. Dat is dan wel een treurig verhaal.

edit: hier dus: https://www.biernet.nl/bier/brouwerijen/nederland/zuid-holland/leiden/oroboros

12-04-2018 - Reactie Oroboros op sluiting:

“Het klopt inderdaad dat wij gaan sluiten. Ondanks dat we al een tijd kiet draaiden met ons bier, hebben onze investeerders de stop eruit getrokken. Zij hadden veel sneller meer omzet gewild; de markt was hun te conservatief om verder te gaan. Heel jammer want het bier viel goed in de smaak en de vraag groeide gestaag. Nu dus even schakelen, maar de bierwereld heeft ons nog niet losgelaten!”

Maar dat is niet een of andere keten die in 3000 dorpen zit. Verder vind ik inderdaad dat Gall en Gall op Ratebeer hoort, alleen niet alle vestigingen afzonderlijk.

Ik snap het op zich wel…
Als (nieuwe) gebruiker wordt je ook kapot gegooid met verzoeken waar je het bier gekocht hebt. Zonder enige aanwijzing dat het wel een rb waardige plek moet zijn. Dat leer je pas als je langduriger er me om gaat.

Ik zet deze even in het admin forum voor Joe en zn minions

Wat zou eigenlijk een goede vertaling voor ‘palate’ zijn? Mondgevoel dekt de lading niet helemaal nl.

wat dan wel volgens jou ?