Voer voor de NL admins

Is een bug die al maanden bestaat en waar niemand iets aan doet. Gewoon volledig uitloggen en weer inloggen zou het voorlopig oplossen.

1 Like

Attention! Weā€™ve implemented email verification for adding/editing places to help us maintain our data quality. If you get a robot while trying to use these features, logging out and back in will most often resolve the problem. If you canā€™t add or edit a place, please message @services here in the forum or use email via feedback and weā€™ll get your account fixed quick. Thanks for helping us work this out! Cheers!

Staat helemaal bovenaan bij het forum. Als je geen e-mailadres in je profiel op het forum hebt staan werkt het volgens mij ook niet.

1 Like

Dorpsbrouwerij Waalre is zeker geen Commercial Brewery, ben er te snel geweest :wink: Volgens Nederlandse Biercultuur is het een brouwerij een geen brouwerijhuurder, zou dus een Microbrewery zijn.

https://www.ratebeer.com/beer/de-magistraat-de-kalefater/967455/ en https://www.ratebeer.com/beer/de-magistraat-de-kalefater-cognac-barrel-aged/1054030/ zijn beiden hetzelfde bier, Dit is beiden de versie gerijpt op Remy Martin Cognac vaten, zoals aangegeven in de omschrijving. Aangezien er inmiddels meerdere vatrijpingen van De Kalefater zijn uitgekomen, lijkt samenvoegen onder de Cognac Barrel Aged versie het meest voor de hand te liggen.

1 Like

Sorry, ik had het warrige etiket verkeerd gelezenā€¦ https://www.ratebeer.com/beer/dutch-bargain-yakiniku/1059597/ blijkt niet Yakiniku maar Kanpai! te heten. Yakiniku blijkt een grill-maker te zijn waarmee ze het bier samen gemaakt / verzonnen of wat dan ook hebben.

1 Like

EvNa het lijkt erop dat jij en Zlotta nog de meest actieve members van ratebeer zijn. Zeker op dit forum om alles te corrigeren. Wat houdt jullie tegen om admin van de site Ratebeer te worden?
Dan hoef je niks meer via het forum in te brengen en kan je het gewoon zelf aanpassen. Doe het zelf voor mijn eigen ratings, het is gewoon teveel om zelf de rest ook te doen. Maar dan kan je wel je eigen database actueel houden.

Groet,

DutchDarthVader.

@dutchdarthvader Alle beetjes helpen, dus ik wil best admin worden . Kan jij dat regelen of hoe gaat dat?

Aangepast. Het ziet er inderdaad naar uit dat jij een van de meest actieve RBā€™ers bent in NL. Ik heb na een pauze van maanden het bierproeven weer een beetje opgepakt. Het is nog lang niet op het oude niveau en ik denk ook niet dat ik dat niveau weer wil aantikken.
Heb maanden bijzonder weinig bier gedronken (de reden daarvan zal ik je besparen) en pas na een paar dagen Bamberg letterlijk weer een beetje de smaak te pakken gekregen.
Admin worden? Ik vind het goed. Ik ben niet zo actief meer als een paar jaar geleden, hoewel ik nog wel wat laaghangend fruit pluk en Twente aardig bijhoud. Borresteijn is nog actief bezig, zeker in zijn regio, dus dat moet hij maar in gang zetten. Als er een Dutch admin daarvoor moet verdwijnen wil ik mijn positie wel opgeven.

Wist niet dat jij admin was, dacht alleen Rob en Edo. Zo veel correcties via het forum zijn het toch niet, daarvoor hoef ik geen admin te worden. Ik had er wel zin in, maar ik ben geen Nederlander en ik woon ook niet in Nederland, dus admin voor Nederland zal ik niet niet gaan worden. Ik laat dat maar aan jullie over :wink:

met hoe de site er tegenwoordig voor staat lijkt me niet echt dat ze moeten gaan miepen als er een admin meer bij komt. Ik ben nu toch echt begonnen aan het overzetten van ā€¦die andere site ā€¦

Wat me opvalt, bieren die hier toegevoegd moeten worden hebben daar al 2000+ beoordelingen, ik blijf dit nog wel als hoofdsite gebruiken maar het is wel echt sad aan het worden :frowning: de 21e mijn 5 jarige bestaan op deze versie gehad blijkbaar.

Achja, nog de USA, DE, BE en NL overzetten en ik ben bijā€¦ de andere 149 landen zijn al overgezet haha (dat waren er ongeveer 1600, heb alleen al 1700 NL ticksā€¦)

Goed om te horen dat je de smaak weer wat te pakken hebt gekregen. Hopelijk weer het begin van nieuwe bier-avonturenā€¦ Ik ben en blijf voorlopig actieve RBā€™er omdat ik vind dat de beoordelingen op RB veel meer inhoud hebben dan de vele ā€˜ik heb dit bier gedronken maar vind er verder niets vanā€™ ticks op U**app*.
Ik heb, zonder dat ik precies weet wat het inhoudt, aangegeven best admin te willen worden omdat DutchDarthvader dat vroeg en ik na een aantal jaren dankbaar gebruik maken van RB en de service van de admins mijn steentje wel wil bijdragen in het stiller wordende RB landschap. Ik ging er hierbij niet van uit dat er dan een andere admin zou moeten verdwijnen. Ik neem aan dat iedereen die nu nog op RB zit daar een reden voor heeft en dat we met elkaar proberen om RB ook hier in NL zo goed mogelijk in de lucht te houden en misschien (ooit) weer wat verder uit te bouwen. Misschien een beetje naief, maar zolang het tegendeel niet bewezen is, RB toegevoegde waarde heeft en er nog steeds met regelmaat nieuwe bieren toegevoegd worden kunnen we het toch proberenā€¦

2 Likes

Ik admin niet zoveel meer als in het begin, maar heb zo nog mn momentjes. Ik moet eerlijk zeggen dat het me ook niet zoveel meer kan schelen als een paar jaar geleden, aangezien de grote baas de site destijds heeft verkocht, problemen vervolgens niet werden opgelost, en hij nu van de aardbodem verdwenen lijkt. En aangezien hij degene is die users admin-rechten geeftā€¦
De zaken die in dit draadje vermeld worden zijn goed te overzien, die pak ik (of Edo) meestal wel op. Ik blijf hier nog wel even actief, tot de site het echt niet meer doet. Untappd is zo immens k*t dat ik daar mn ratings niet heen ga brengen. Brewver is al zo goed als overleden door gebrek aan middelen en actieve admins.

1 Like

Kut, weer te snel geweest. De naam van 't IJ 80 Spiced Tripel is helaas ā€œSpiced Tripleā€. Wie heeft dit verzonnen?!

Ik heb het niet verzonnen, zag hem in Albergen staan en heb hem ook laten staan. Maar wel aangepast.

1 Like

ja maar de enige reden dat ik die website nog gebruikte is de upload functie om het als backup te gebruikenā€¦ maar die hebben ze er ooit uitgehaald.

ik denk toch een goede app, een soort van forum ofzo, of gewoon hurdur badges verdienen een verdien/winst model is. Ook hoorde ik dat untappd verified 800 dollar kostā€¦ dus dat is aardig was centjes voor untappd in tegenstelling tot RB

zolang deze website in de lucht blijft, dan blijf ik er ook nog wel. Maar het is soms wel demotiverend om te zien dat pop UT een bier al 4000+ ticks en op RB moet je de hele brouwerij toevoegenā€¦

Of ik moet stoppen met bier, dan ga ik hier wegā€¦ hahaha zit er wrs niet in

ja, ik heb mn Ratebeer stijl beoordelingen meegenomen naar untappd, vandaag een toast en een comment van de brouwerij: Petje af voor deze omschrijving Stefano! Heel erg bedankt
Als brouwerijen daar al goed op gaanā€¦

wacht wacht wachtā€¦ de enige die deze toko mag leiden met het uitdelen van rechten is weggegaan zonder die rechten aan iemand anders te geven? wow

1 Like

Ja dat is wel een facepalmpje waard hĆØ. Inbev heeft zich ondertussen ook min of meer teruggetrokken, er worden iig geen resources meer ingestopt, dus het schip is aardig stuurloos.

hebben we niet een of andere hacker die kan hacken, en de boel kan doorgeven aan iemand? wat een kansloos iets.

https://www.ratebeer.com/beer/kraftbier-goej-klets-2020/393902/

Hier staan een shitload aan beoordelingen van voor 2020 :man_shrugging:

1 Like

https://www.ratebeer.com/brewers/brouwerij-de-brouwtoren/19903/
Geen client brewer meer, ze hebben eigen ketels

Dank, gealiast.