WK pool/poule

Nog liefhebbers voor een gratis WK-pool?

Deadline morgen 1600 uur.

Ik doe mee onder de naam DIliberto, want dat is natuurlijk de beste voetballer die ooit op de velden heeft gestaan*

Don Fritos is de defending champion van de EK-poule.
Skortila doet mee onder de naam WeZijnErNietBijEnDatIsPrim@
En ik heb koning tick inmiddels ook over weten te halen

Voor degenen die zo weinig interesse hebben in voetbal, dat ze zich bij voorbaat al kansloos achten voor de eindoverwinning, is er ook de mogelijkheid om tegen een chimpansee te spelen. Eddy the Chimp doet onze dagelijkse voorspellingen, en houdt dat steevast op een 2-1 voor de ‘thuisspelende’ ploeg. Dus: beat the chimp!

*tussen de American Football spelers.

ff wat ingeknald onder de naam TrumPutKim

1 Like

Ik moet iedereen even handmatig goedkeuren. Je staat er nu tussen als het goed is

Btw: vergeet met name de extra voorspellingen niet, dus de standen in de poules en de 1/8e en kwartfinales enzo. Die moeten voor donderdag 1600 ingevuld zijn, samen met de topscorer en minuut vd eerste gele kaart. De wedstrijduitslagen zelf kun je 1 minuut van tevoren nog voorspellen.

Heb me ook aangemeld bij deze poule. wel fijn dat iedereen dezelfde gebruikt, doe bij 3 poules mee nu zonder extra effort.

iemand nog Spanje op 1? :joy:

1 Like

Ik doe mee. Had al ingevuld voor mijn vrienden pool.
Nick: “Ronaldo beuklip”

1 Like

4 Jaar geleden heeft een vriend van mij de wk pool gewonnen (20 deelnemers) met precies dezelfde tactiek als de chimp. Overal 2-1 gebaseerd op de rankings en de meestgekozen spelers laten scoren. Just saying…

Haha, brijlant. Ik weet nog dat het WK 2002 ook zo krankzinnig was. Ik deed op het werk mee met een poule en de eerste vijf waren allemaal vrouwen. Waarmee ik niet wil impliceren dat vrouwen uberhaupt niets over voetbal weten, maar die vrouwen wisten er echt geen snars van :stuck_out_tongue:

1 Like

Standen in de poules?? Ik heb die nog nergens gezien. Heb ik dat zonder het te weten ingevuld of ben ik weer FC Digibeet?

(Ik weet het, dit is een retorische vraag maar toch graag bevestiging en hulp. Bij voorbaat dank.)

Onder ‘toernooiverloop’. Ik kan wel een screenshot plaatsen, maar dan zie je mijn voorspellingen :grimacing:

Die kun je op privé zetten :wink:

Jawel, maar als ik een screenshot wil maken om het der Benzai uit te leggen …

Thnx. Gevonden.

I’m in
Thisismyteamname

1 Like

Drebus United gaat zich nu aanmelden.

1 Like

Moet ik die wedstrijden na de poulefase ook voor morgen ingevuld hebben? Of mag dat tzt?

Dus niet toernooiverloop maar wedstrijden.

Wedstrijdscores kun je vlak voor wedstrijden invullen. Poulefase is ook nog niet nodig - website gaat automatisch invullen welke teams elkaar tegenkomen vanaf de knockoutfase.

Ik-Weet-Niks-Van-Voetbal is mijn naam bij de poule en zoals de naam doet vermoeden, weet ik hier niks vanaf…

1 Like

Prachtig dit. Zo komen we die ellenlange weken voetbal wel door hopelijk :innocent:

Nouja, ik wilde dit jaar mijn vakantie doortrekken tot Sint Petersburg… maar met dat WK, dacht het ff niet. Ben benieuwd of mijn voorspellingen waar worden… Duitsland op 1, Argentinie op 2 en IJsland op 3 omdat het kan :stuck_out_tongue: