WK pool/poule

Vooralsnog een slagveld vandaag. Alleen caesar die een acceptabele 10 puntjes scoort. Op naar de 2e ronde!

Go Senegal!

Ik heb de hoop opgegeven, nu hopen dat ik die aap maar versla

Wedstrijd gezien toevallig? Ik de tweede helft. Wat kreeg ik daar jeuk van zeg. Maximaal tijdrekken altijd, die Afrikaanse teams die per ongeluk voor staan. Theater tot en met.

Nee, kijk eerlijk gezegd geen voetbal. Heb alle voorspellingen gedaan op mijn gevoel en wat ik hoor van mensen over bepaalde landen, en enkele vooroordelen hehe

Was @caesar omdat hij het waagt om Go Senegal te roepen :stuck_out_tongue:

Mijn voorspellingen zijn ook uit de lucht gegrepen. Vandaag in m’n pauze wat research en aanpassingen gedaan maar dat doe ik dus ook niet meer :stuck_out_tongue:

Ik weiger nog steeds aanpassingen te doen. Ingevuld is ingevuld. Helaas leverde dat vandaag inderdaad nul komma niks op, ik had 3x gelijkspel ingevuld.

Het is net als met het kiezen van de juiste rij in de supermarkt. Uiteindelijk doe je het altijd verkeerd :wink:

2 Likes

Die aap van je doet het nog best prima met z’n lompe manier van invullen.

Als Iran vandaag 2-1 wint van Spanje is voor mij wel overduidelijk dat die aap een paar bel-Chinezen heeft ingeschakeld.

Net de uitslagen van vandaag gezien. Waar kan ik uitschrijven?

Ik leef met je mee - het was voor velen niet best vandaag.

Huh?! Welke WK? Cricket is toch pas volgend jaar?

Ik was 8 punten achter maar gelukkig heeft Zwitserland gescoord op de laatste minuten. Grote plus voor mij (get it?) :grinning:

Vandaag echter keurig 20 punten gepakt zie ik. Klasse bal.

Ik sta inmiddels weer/nog boven de chimp dus ik ben tevreden. Verder geen illusies.

Even een update. Christos staat nog steeds op nummer 1. :beer:

Fucking Duitsers die de pret weer eens kwamen bederven.

Dankzij de Duitsers nog wat punten gescoord, is een beetje eenzaam zo onderaan. Zelfs een aap is beter…

Vandaag wordt denk ik ook een slagveld. Geen idee wat ik moet verwachten bij deze 3 wedstrijden.

Ok, Engeland moet nu stoppen met scoren, 3 doelpunten zijn genoeg.

Kane stopt nooit met goals scoren. Als hij 88 is, schiet hij ze nog in de kruising :stuck_out_tongue: