Er det kun mig der ikke kan upload billeder har prøvet flere gange med Fanø 1741.
Det ligger inne bilde av den nå. Et godt øl, for øvrig.
Tak for svar Sigmund.
Tilsyneladende er jeg underbegavet - nogle vil med urette hævde at jeg har drukket for mange øl - Schludder og vrøvl, jeg har snarere drukket for få. Kan heller ikke lægge billeder op, og har derfor valgt ikke at lægge de pågældende øl ind. Sigmund - eller en anden behjertet sjæl - vær rar at fortælle mig, hvordan jeg (og andre gør).
Mvh
Lars
P.S.: Håber at jeg, i en ikke alt for fjern fortid kan tage et smut til Norge. Stavanger, eller retter Sandnes er et must for mig, og så “smutter jeg nok lige forbi Tromsø” også. Der bor nogle søde mennesker. Nogle af dem drikker desværre for meget. Et besøg i Tau (hvordan man så ellers kommer dertil, kunne sikkert også inddrages):
Eit framtidig besøk i Stavanger/Sandnes krever og eit besøk på Bryne, med egen brewpub. (Brix Brygghus) Bryggerihotellet på Tau (Lilland) har begrenset opningstid, særlig om vinteren da det stort sett er stengt og bare opent ved arrangement. Men, tur i desse korona-tider er vanskeleg å planlegge. For min del er Danmark mindre fristende pga at den norske krona er pesetas i forhold til den danske
Tak Bryne, du har bestemt ikke mindsket min interesse for at komme til Norge. Skal lige have fundet ud af hvor Bryne ligger. Når Corona-situationen igen gør det muligt at rejse til eksotiske lande - her tænker jeg på Norge - vil jeg da bestemt undersøge muligheden for at inkludere Bryne. Altså skulle jeg gerne ende i Tromsø, kender indtil flere søde mennesker der, og da priserne i Norge afhænger af oliepriserne, sorry mate jeg ku ikke la vær, og jeg er pensionist, så min indkomst er begrænset af pension og flaskesamling til pantretur, så bliver mit ophold i jeres dejlige land næppe så dejligt langt som jeg kunne ønske mig, men du hører bestemt fra mig, når vi når den tid.