Brewyard

Da er en ny brewpub kommet i drift i Tromsø: Brewyard Brewpub.
På bakrommet står bryggeriet: Brewyard Brewing Co.

Brewpuben er en nyinnførsel under Places - hvor jeg ikke har tilgang lengere. Kan en av de norske admins ordne tilgangen evt. legge inn info:
Brewyard Brewpub
Nordøstpassasjen 33 Tromsø 9008
Ass. Brewer: BrewYard Brewing co., Tromsø
https://brewyard.no
+47 404 71 621
Hours: Tu-Sa: 15-2230. Su-Mo: Closed.
Beer Menu: Brewyard Brewpub - Tromsø, Troms - Beer Menu on Untappd
Taps: 14+. WiFi & Patio kan krysses ut

1. mars la de ut følgende melding på FB:
    “We are excited to announce that our company changed name from Bryggeri 13 to Brewyard Brewing Co.” M.a.o. Bryggeri 13 har skiftet navn.

Ser at det nye bryggeriet er opprettet med rating av ett øl.
Realiteten er at det så langt ikke er brygget noe øl i de nye lokalene. I de flunkende nye tankene står deres første brygg og godgjør seg. Etter sigende en Saison - men med annen oppskrift enn de som tidligere er kommet på markedet.

De siste årene har ikke B13/Brewyard hatt bryggeri i drift i Tromsø i det hele tatt. Alt er brygget i Harstad.

B13 har vært preget av rot helt fra starten, men vi her nord tror at vi nå har god kontakt med de ansvarlige. Nye øl blir i alle fall lagt inn med det nye bryggerinavnet. Så får vi heller prøve å fange opp mulige aliaser til gamle øl.

Tror det rette/enkleste nå er å overføre ratingene på BrewYard Saison til B13 Saison.

Høres dette fornuftig ut?

For de som lurer: Den nye brewpuben ser meget lovende ut. Utmerkede lokaler og en fantastisk plassering. De som er i ledelsen har vist sin dyktighet med oppbygging av to andre gode plasser i byen: Agenturet (R.I.P.) og Tromsø Mikrobryggeri.

2 Likes

Ved å logge ut fra RB, og logge inn igjen med passord, så får du plutselig tilgang til å legge inn nye “Places”, og kan gjøre det selv.

1 Like

Takk Sigmund - det fungerte. Til tross for ørten innlogginger / innloggingsforsøk i en tung periode her i sommer. Utlogging står for meg som en risikosport. Kommer jeg meg noensinne inn igjen?

Utnytter tråden til litt admin-stoff: Plasseringa på kartet ble feil. Ligger 100 m lenger ut på Vervet enn der det nedlagte ølutsalget lå.

1 Like