Copy-cat

I am deleting a LOT
And still no reaction

Hun/han prøver bare at få så mange vurderingspunkter, som han/hun kan. Sutter moby pik.

He’s at it again, he seems either totally oblivious or ignorant, does not react to beer-mail either.

Strange…
I have deleted more than 100 beer
And he do not notice it

Nå har han lagt inn en øl som var en spesial edition på en Norsk ølfestival for mange år siden også
Hmm…er alt bare fake?

Aass Jens og Terje

Perhaps just an honest mistake, I sometimes hit the wrong button and make a quick rating by mistake. I always delete it. But the copying continues. Can you temporarily suspend him until he reacts to email/beermail?

Also Cervisiam Smells Like Bean Spirit, OoP, last rating 4 years ago… He could at least have commented on how well it had aged…

I think it’s time to stop this nonsense. He continues copying and for some beers he even copy-pastes the same. He does not respond to beermail, not even from admins. Perhaps I ought to not let all this bug me so much, but it does - this is in principle a question about the integrity of ratebeer and a user who does not give a shit. I say it’s time to pull the plug. Cheers!

Funny guy
And I do not notice that all ratings from 2022 are gone…

Looks like Mr Nybol have started with some decent Danish ratings :slight_smile:

Hvorfor bruger du så meget tid på ham ?
Jeg er sikker på der er andre som snyder det kan man nok ikke ændre.

bruker ikke så mye tid på han
men sjekker innom i ny og ne
:slight_smile:
just for fun
finner du andre som bare kopierer og driver med tøys så si gjerne ifra

Tak ja det skal jeg nok.Har også oplevet at nogle har købt en øl et sted og når jeg så kommer forbi siger de at de aldrig har haft den.Det er også mærkeligt når fok rater øl de har smagt i eksempelvis i 2007. :upside_down_face:

1 Like