Copy-cat

Hvad stiller man op med RB’er som bare kopierer andres ratings? Han er tydeligvis dansker. Ryster man bare på hovedet?

Hvem er dette?
Kan slette han

mvh
H

Brugernavnet er nybol. Jeg tror ikke du skal slette ham, men han har skrevet en del mærkelige ratings: når han rater på engelsk, er det brudstykker af andre folks ratings som tilsyneladende bare er copy-pasted. Man skal oftest ikke mere end et par ratings tilbage i tiden for at finde stedet han har kopieret fra. Jeg begyndte at undre mig, da en af hans ratings var skrevet i en stil, som mærkeligt nok lignede stilen en anden rater jeg kender plejer at benytte sig af…

mvh
M

Nei slette er vel litt drastisk
Om det ikke er slik at det er helt tydelig juks
Det er jo ingen konkurranse. Men en forventer at en ikke bare skriver tøys
Kunne sendt han en meld om en hadde klare tegn på at det er fanteri

Enig.

Man må da sige at han er positiv med høje ratings.Ak tror der er flere som snyder bare se dem som rater 1 til alt de kan lige så godt gå over til untapped.

1 Like

nybol giver den gas og fortsætter stilen med at stjæle andres ratings. Den her er dog lidt speciel og måske et bud på en rating han selv har komponeret?

Wow

He’s still doing it. Quite annoying, actually harming the site’s credibility (if it’s got any). Is it possible to convert his ratings into ticks?

I have sent him a message
Next time I will delete

Or convert to tick?

The last one was a plain copy
Delete!

Deleting is perhaps a little harsh, I actually think the scores are legit even though the text ratings are all copy-paste. Tick-conversion seems reasonable.

Curious to hear if he responds to your message…

No response

Looks like he wasn’t online after 25 July though.

He’s back…

I deleted a lot of the shit
Let`s see if he notice it

Apparently not…

Still copying. It’s about time :wink: