Endre informasjon på plasser

True North Bar i Stavanger har 17 tap, det bør stå som info. (14 craft, 3 makro)

Ølhallen - endring i åpningstider:
Mandag - Onsdag 1100 - 2030. Torsdag 1100 - 0030. Fredag 1100 - 0130. Lørdag 1000 - 0130.

1 Like

Melkebaren, Sandnes:
Planke/flight only Wednesday and Thursday

Greitt å vite…

1 Like

Gulating Frogner og Mysen bør ha med navnet “Ølutsalg” - som alle andre Gulating

“Gulating Ølutsalg Trondheim” bør endre navn til “Gulating Ølutsalg Tronheim Byhaven”
“Gulating Ølutsalg Sirkus Shopping” bør endre navn til “Gulating Ølutsalg Trondheim Sirkus”

Då blir det likt som på Gulating sine eigne nettsider.
Ordnung muss sein!

Ellers, ein skandale at ein bonde frå Jæren må legge ut Gulating butikker i det folkerike Oslo-området. Daunakker og avholdsfolk!!!

3 Likes

Bør vel egentlig legge til “Oslo” i navnet på de Oslo-baserte også, selv om Gulating ikke bruker det selv. Det gjør det litt mer ryddig, men samtidig er det så lite alfabetisering her for tida at det ikke betyr så sinnsykt mye. Ellers har jeg stort sett gjort som du har befalt :slight_smile:

1 Like

Alle endringer meldt i denne tråden hittil er nå implementert

Vinmonopolet i Lyngdal har flytta til Kirkeveien 3. Greitt å vite for plass tickere og andre tørste.

bilde
Jeg kaller det heller skammelig. en kan komme inn til tom bar tidlig på dagen men en planke kan en ikke få. Du må versegod kjøpe fullt glass ofte 0.4L. Jeg har full forståelse for praksis i andre barer hvor de sier ned når det begynner å bli kø i baren . Slikt forstår alle, men å ikke selge planke når baren er tom er rett og slett skammelig. Jeg går ofte innom og spør, får jeg nei går jeg bare enkelt og greit derifra uten å kjøpe noe.

3 Likes

Bjelle Gård hadde vel 7 tappekraner? 5 eigne ø,1 cider og CB. står oppført med 3 taps.

nå har de 7

1 Like

Hadde de virkelig 7 kraner? Da vi var der hadde de ikke egne kraner til de to siderne, de blei tappa direkte fra to fat som stod på gulvet. Jeg husker ikke om de to IPA-ene hadde ekte kraner, eller om de brukte fat-på-gulvet-løsninga der også. :thinking:

Det kan godt vere at det var fleire middlertidige «tapp» i anledning RB sitt besøk??

han derre halvaktive Oslo duden vet jeg ikke om vi skal høre på :sunglasses::sunglasses:

:face_with_symbols_over_mouth:

:smiling_imp:

1 Like

Det var vel litt forskjellige improviserte løsninger mens vi var der, noe ble vel til og med byttet om undeveis om jeg ikke husker helt feil. Det mest riktige er muligens å ta utgangspunkt i fat-menyen som sto på tavla, var det 4-5 øl? (IPA, lys lager, mørk lager, blandings …og white IPA?)

https://www.ratebeer.com/p/skirri-tromso/78060/ .
Taps reduseres fra 10 til 5.

https://www.ratebeer.com/Place/state/city/placename/63551.htm

Denne er plassert på kartet i Mo i Rana. Jobb for @yngwie?

78.201804, 15.590765 som Google oppgir, stemmer nok ganske bra. Ligger omtrent midt oppe i Nybyen.

Ikke langt mellom Mo i Rana og Longyearbyen da @bryne