Endre informasjon på plasser

Lindesnes Brygghus har flytta bryggeriet til Mandal, altså ny adresse på både bryggeri og plass. Usikkert om dei fortsatt har flaskesalg direkte frå bryggeriet.

Honningsvåg ligger listet to ganger under Places.
Samme er tilfelle med Mosjøen der har noen greid å legge inn Mosjoen.

Nå finst det Honningsvåg 2 plassar i Norge. Men kan seie med 100% sikkerhet at det ikkje finst plassar å legge til på Honningsvåg ytterst på Stadlandet :grin:

Gikk inn og endret litt på Honningsvåg
Det står 3 på oversikten
Men når jeg går inn er det kun 2 der…
Grynt
Hvilket sted lå ytterst på Stadtlandet @Inbreak ?

Treg i oppfattelsen? Honningsvåg der og, som eg skreiv. Men finst garantert ingen ølplassar der å legge inn.

Og Stadlandet, IKKJE Stadtlandet :grin:

ja ja noen bokstaver her og der
vi deler ut i øst og vest
hey hey

Kanskje noen burde gjøre noe med denne?
bilde
Lar raterenes kommentarer stå for argumentasjonen.

får vente til @Bryne har vært der

Store Stå :thinking: Høyres ut som ein match for Blue Oyster Bar :joy:

2 Likes

https://www.ratebeer.com/p/jatta-gardsbryggeri-stavanger/85624/

Endre åpningstidene til:
Torsdag 16.00-19.00
Lørdag 12.00-15.00

Gulating Ølutsalg Haugesund, som seinare skifta namn til Haugesund Ølutsalg, gjekk dukken i 2018. Nå har Gulating Ølutsalg Haugesund starta opp igjen, med ny adresse og nye folk som står for drifta.
Ny plass eller vekke til live den som er retired? @Cunningham, kva er din fasit?

Har vore diskutert før, eg står på mitt: å sortere plasser etter filateli, dvs poststad/postnummer kan av og til føre til merkelege utslag. Bydelen Åsane, med eige fotballlag og med det namnet som utenbys folk til ein viss grad kjenner til, er under plasser i Norge på RB delt opp i Nyborg og Ulset. RB kartet viser ei klynge med plasser i Åsane, som ikkje er ein plass på RB.

Fordi området heiter Åsane, men det finst ingen postadresse Åsane.
Litt det same som området Sotra, som består av Sund, Fjell og Øygarden kommune, men ingen postadresse Sotra.

Ulset er ein matrikkelgard i bydelen Åsane, Nyborg er eit "boligområde i Åsane bydel. At øya Sotra ikkje er ein plass men delt i tre kommunar er greitt. Men, vi kan ikkje sortere plassratinger etter kommuner heller. Då skulle Bryne vore sortert under Time, som er kommunen. Eg stemmer fortsatt for Åsane! (Nyborg finn vi og i Trondheim og på Fyn)

Og, for å gni meir salt i skrubbsåret: Loddefjord som ein eigen plass på RateBeer?? Det er ein del av Laksevåg bydel, i Bergen!!!
Polet er sorter under Bergen:
https://www.ratebeer.com/p/vinmonopolet-bergen-vestkanten/52171

Gulating er i Loddefjord…
https://www.ratebeer.com/p/gulating-olutsalg-bergen-vestkanten/57364

For noko fjas, dei ligg i det same bygget!!!
Ordnung muss sein! Klop :speak_no_evil:

Har ingen anelse om korleis plassar endar opp slik, om noken må opprette ein by eller plass under places, eller om det går automatisk. Meh Loddefjord er i alle fall ei postadresse, det er ikkje åsane. Det ligg vel sikkert litt av problemet. Men det veit vel junior bedre

Ratebeer kjenner ikke til noske postadresser
Den bare tar det vi legger inn for god fisk
Så setter vi Åsane eller Jokkmokk som by. så bare opprettes en RB by som heter Jokkmokk
Og er gatenummer og postnummer i orden, så (som regel) glir den fint inn på rett plass på kartet
Jeg vetta faen heller om Loddefjord, Åsane, Bryne eller Time har egne postnummer
En del greier i Østfold også. Skjeberg har eget postnummer, men hører vel under Sarpsborg. Kan f…ikke kalle Skjeberg for en by. Men by begrepet i Norge har blitt ganske utvidet
Det viktigste må vel være at stedene ligger inne
Noe kan kanskje ryddes opp i…

Ahh, Jokkmokk😁 Har vore innom Systembolaget der ein gong. Dessverre før plassrating tok heilt av…

Om jeg går inn på Fredrikstad så ligger veldig mange av stedene i andre bydeler med egne postnummer.
Synes det er ok å skrive Fredrikstad istedenfor
EGO ligger faktisk i Torp.
Men hvem vet hvor Torp er? Kan godt ligge i Nordland for min del. Så folk som ikke kjenner til Norsk geografi vil nok droppe EGO om de er i Fredrikstad fordi de tror det ligger i en annen by
Alle stedene i Bergen burde muligens endres til: Bergen, Åsane - Bergen, Loddefjord
Tror det går an. Mener å sett det slik andre steder.
Å dele opp våre “små” byer som f.eks London i bydeler blir litt søkt :slight_smile:

1 Like

Torp er ikke det et sted i ytre mongoia eller noe slikt uansett burde både østfold, akershus og Oslo vært gitt til svenskene spør du meg.