Fredericia

Noen som vet om en bra bottle shop i Fredericia?
Finner bare noen dårlige vinhandel på nett

mvh
Henrik

Netthandel eller eit fysisk besøk? Kort veg til Kvickly Middelfart!

Fredericia har et lite bryggeri - Carlsberg tror jeg det heter. De har kanskje et bryggeriutsalg …

1 Like

Plager det deg at de også selger vin der? Du burde kunne få mer øl her enn leveren din tåler: https://www.ale.dk/fredericia/indkoebssteder/

elsker Carlsberg :smiling_face_with_three_hearts:

må innrømme at utvalget av øl på de sidene er usedvanlig elendig

er det Danske forumet helt dødt?
skal vi bare overføre det til en undergruppe på det norske forumet?

1 Like

Godt forslag Cunningham! Kan bli en naturlig overgang til en århundrelang epoke under norsk styre :thinking::grimacing:

1 Like

det motsatte av tidligere hvor vi norske fjeldaber var under dansk kontroll frem til vi fikk vår første norske leder @yngwie

2 Likes

Det här är bra!

1 Like

Undrer mig lidt. Er der ingen ratere i Fredericia? Kender mindst 1 i Kolding, det er ikke så voldsomt langt væk fra Fredericia, men det glæder mig da, at norske ratere synes om dansk øl og danske steder. Giv mig endelig et praj, når I er her, og jeg vil gøre en indsats for at møde jer. Hirtshals tæller ikke helt med her. Sorry mates, det er laaaangt væk for mig.

1 Like

Indtil nu har jeg opfattet nordmænd som venlige mennesker. Jeg spotter nogle hånlige og imperialistiske undertoner her, som jeg ikke synes om. Dog er det rigtigt, at det danske forum virker dødt. Det agter jeg at gøre noget ved med mere eller mindre begavede - sikkert flest mindre begavede - indlæg, I håb om at der også vil være en enkelt eller muligvis flere dansker som har tid, eller gider, deltage i debatten. Nordmænd er naturligvis altid velkomne, selv om jeg har forståelse mindreværdskomplekserne der opstod i fortiden.

1 Like