God Påske! 🐥

Er på hytta, og konstaterer at jeg ikke har flere øl eller cider her som jeg ikke har ratet før. Dermed går jeg i møte en rolig men likevel ikke helt alkoholfri påske, hvor jeg bare skal stifte fornyet bekjentskap med “gamle kjente” på flaske, og kanskje en og annen vin (som jeg imidlertid ikke rater).

Jeg ønsker alle ratebeerianere en riktig God Påske, enten dere nå har nyheter eller “gamle kjente” i glasset. Skal det være alkoholfritt, sier du? Da minner jeg om at de fleste ciderprodusentene også har nydelig eplemost.

5 Likes

God påske, blir nok ikke overflod av nyheter her heller i påsken, Regner med den blir rolig. Kanskje en tur på stranden.

2 Likes

Blir relativt roleg her i heimen og i påska, sjølv om eg har øl og sider på lager som overgår mange Vinmonopol ute i distrikta :sunglasses: :hatching_chick:

2 Likes

Eg gjorde som Sigmund, gjekk for èin gamal klassiker. Årgang 2014. God smak men litt flat og dau. Litt over the top utan at det øydelegg gleden av å nyte.

For dei som er opptekne av moderne interiør; bilete er ikkje frå stova men frå kontoret mitt :sunglasses:

3 Likes

Gamle klassikere og andre gode bekjentskap fortjener å åpnes i ny og ne dersom man liker øl og bryr seg om de beste bryggeriene og ølene deres. God påske!

2 Likes

Håper alle hadde en nydelig påske. Og at solen nå finner frem til oss alle.
Utpils altså