Hoe kan ik mijn bierlijst exporteren

Hallo,

Mijn eerste vraag staat in de titel, en die andere volgt nu: kan ik die lijst vervolgens probleemloos bij een andere site zoals untappd uploaden of is dat weer een hoop gedoe?

Gr. Theo

Voor je bierlijst te downloaden moet je premium kopen, kost 13 USD.
Daarna kan je dat hier ergens downloaden dacht ik: https://www.ratebeer.com/AboutPremium.asp

Untappd heeft die functie tot uploaden niet (wel het downloaden van je data als je premium daar koopt)

Brewver heeft zowel uploaden als downloaden van je data en daar is het gratis

Beeradvocate (leeft die site nog?) heb ik geen idee van of ze dat hebben

Ok, bedankt voor je reactie. Ik zag hier net ergens een fall/winter offer voor een jaar gratis premium, dat heb ik maar eens aangevraagd. Kijken of dat gaat lukken. Dus uploaden bij untappd gaat niet lukken, nouja pech, ik ga ze niet handmatig invoeren :wink:

Oh, waar zag je dat?

Volgens mij bestaat de mogelijkheid van een gratis premium membership officiel niet meer, dat was vorig jaar. Maar omdat er problemen zijn met het betalen van premium kun je dat aan Joe melden en je krijgt toch weer premium for free. Tenminste heb ik zoiets enkele dagen geleden op het forum gelezen.

Bij je accountinstellingen kun je onderaan ergens “ add premium” aanklikken. Je ziet de aanbieding dan staan.

Thanks, gevonden.