Iphone

Flere som bruker det rare epple greiene?
@ChrisOfstad får ikke appen til å funke
Krise når han skal på tur
Noen tips og råd?

Download iMazing. It lets you copy apps that are installed on an old iPhone (but no longer in the App Store) to a new one.

Henta frå tråden “Mobile app gone”

Eller gjer som Nilsas: tick inn på UT og med penn og papir i tillegg. Funker vel det?

Kan og vere at mailboksen din er sprengfull av ulest post. RB liker ikkje slikt…

1 Like

Straffa for å bruke iCrap er nådelaus

Har iphone, men hater å sitte å fikle med den lille jævelen. Alle mine ratinger er fra PC.

2 Likes

Ajaj, jeg var dum nok til å reinstallere iPhone-en min, så nå forsvant min RateBeer-app også. Og jeg som har lagt inn opptil et tosifra antall ratinger de siste par-tre åra! Selv om jeg er en svikefull øljudas som nesten har gått helt over til gjæra druesaft vil jeg jo gjerne ta vare på ratehistorien min. I gamle dager kunne man laste ned alle ratinger fra nettsida, men det var vel bare hvis man var premium-medlem. Er det noen annen måte å ta vare på historikken min enn å betale penger?

Ah! Da så. “Get a one year gift RateBeer Premium Membership. Simply request “one year free” using our Feedback page.”

Men hvis jeg har lyst til å fortsette å legge inn en rating i ny og ne, hva skal en stakkar iPhone-bruker gjøre da? Det fins ingen apper som virker lenger? Jeg kan jo ikke la det gå så langt at jeg begynner å ticke på Untappd istedenfor?

Du får gjøre som Nilsas, ticke av på RB i lystig lag (og ta notater på papir) og gjøre det endelige arbeidet via pc i ledige stunder

Er det snakk om et spesifikt iphone-problem, eller prøver du feil app?

Hos meg er appen det eneste som har fungert sånn noenlunde det siste halvåret eller så, men jeg bruker Android.

Nå funker jo orøvrig webversjonen også plutselig upåklagelig igjen, så det er da noe.

Har fortsatt den gamle uofisielle RB android appen på telefonen. Er innlogga og får søke i alle fall, men tar ikkje sjansen på å rate noke der. Og ikkje alt den vil åpne. Den “nye” appen finn eg ikkje igjen ein gong, er den avvikla?

Eg registrerer at appen tilsynelatande ikkje finst verken i play store eller andre stader. På min telefon er den likevel både installert og i motsetnad til sjølve nettsida velfungerande.

Kan vere pga. eg berre har android 10 på den gamle telefonen, mens Ratebeer kreva nyare android. Ser ut som det er apk filer å laste ned her og der om den faktisk er heilt vekk frå Play store