Juleøl 2021

Greitt med ein eigen tråd for årets juleøl :partying_face:
Cervisiam har gått ned frå 12.0% til 10.0% på sine mørke dessertøl. ABV passer med det som var i 2019 men innhaldet/beskrivinga ser ut til å passe betre til 2020 årgangen. Eg har lite lyst å lage ny årgang! Avvik i ABV er stort nok til ¨å forsvare det som nytt øl. Men, eg vil slå det saman med fjorårets øl og endre ABV til 10.0% og skrive at det i 2020 var 12.0% Kva tenker folk om dette? Er det greitt eller vil de ha nye ticks? Om det skulle vise seg at det er andre og nye tilsetningar i eit eller fleire øl, er det ein annan sak. Då blir det nytt øl.

Denne er i år 13,1%, men det er vel kanskje ikkje andre endringar?
https://www.ratebeer.com/beer/lervig-hipster-for-christmas/782172/

Oppgradert til 12% i år, skulle vel lagast ny listing?
https://www.ratebeer.com/beer/nogne-o-julequad-2016-greater-than/452135/

Er vel nokon i Agder som kan svare for Nøgne Ø. Lervig blir vel den samme om ikkje anna er endra. Vi får vente til vi har flasker og boksar i hendene om eit par dagar!

Får vel kloa i denne i dag eller morgen så legger jeg inn ny listing som avtalt i tidligere tråd.

Kom deg i forkjøpet med Julequad 2021! Men, om Nøgne Ø går tilbake til 10% neste år, blir det vel under utgaven: (2016-2020, 2022) :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Det har kome enkelte juleøl i butikkstyrke med navnet “Jule Bock” eller “Julebokk” Kan ein i det heile tatt bruke bock som ølstil på så svake øl som 4.7%? Lervig sin er registrert som Dark Lager her på RB. UT bruker vel stort sett det som bryggeriet skriv på etiketten.

Wikipedia seier minst 4.8% Då er ikkje 4.7% så langt unna…

Ja, det er synd at de villeder øldrikkere på denne måten! Bock-øl har egentlig ganske stramme rammer for at det skal være en slik, Definisjon av øltyper - Norbrygg

Får vel snart øltypen “session bock” :stuck_out_tongue:

2 Likes

Årets ti beste juleøl i VG sin årlege juleøltest. Overraskande med to stk frå Mack! Usikker på om eg går til innkjøp, er tross alt ikkje «nye øl». Har eit par faste eg kjøper kvart år uansett, Mack er ikkje eit av dei bryggeria.


Nøgne Ø Julefri er langt fra udrikkelig til å være et alkoholfritt øl, men en 6’er på terningen??? Ja ja, hver sin smak

Nokon andre som har kjøpt økalender? Her i Rogaland tilbyr desse kalender:

Eg har fått i hus Salikatt sin kalender. Har ingen planer om å drikke ei øl aleine kvar dag frå 1.desember. Eg har alt smugkikka oppi kassen og der var mange nye øl! Klør i fingrane etter å legge dei ut på RB. Er det ufint gjort med tanke på dei som har tenkt å ta ei ny kvar dag? Er vel ikkje så mange på RB som har kjøpt denne kalenderen uansett… Kanskje gutta i Tromsø? Eller, @gunnar?

Mack ja…
En som kjenner til mack godt sa:

når han får til et øl som faktisk er ok - så er det flaks…

Det stunder mot Bryne Fråhaldslag sin to dagers juleølsamling som i år blir avholdt godt utanfor kommunegrensa. Har Øverli med denne stripa sendt oss eit ondt varsel? :thinking:

2 Likes

Begynner å få en følelse av at en kanskje burde bli igjen hjemme.

Legg ut.
Har ikke kjøpt i år.
Sikkert en hel haug med alias… :grin:

Da er oppvarmingen til kveldens Juleølsmaking Kumlefjorden unnagjort.
Middag nå og så bretter vi opp armene etterpå…

1 Like

Lei av anis, fatlagra juleøl og jule Pastry Stout? Då er kanskje dette tingen?