Kedelig udsigt

Fårk det ser sløjt ud her i Sønderjylland - og så lige op til efterårsferien…

Men det er selvfølgelig heller ikke helt til at vide hvad Ratebeer mener med Nearby. Fx foreslår Latest Acitivity af og til at jeg tager til Assens (et sted, der sidst er rated for 5 år siden). 25km hvis jeg var en fugl, mere end 4 gange så langt i virkeligheden, mest pga. Lillebælt og fordi min bil ikke kan svømme.

Uha, det er godt nok set bedre :grin:

Selv har jeg haft Haacht Primus stående på listen længe. Den ser også virkelig sprød og lækker ud, og de må tænkt, at jeg var helt vild med den, siden jeg gav den 2,0 for fem år siden.

Her er København består de 6 første på listen af 3 Struise øl, en Mikkeller San Diego, en Dry&Bitter, samt…en Ærø Kong Hans… En interessant sammensætning. Ideen med at finde nye steder og øl bedømt ud fra radius er måske god i udgangspunktet, men det kræver at der er væsentligt mere aktivitet på siden end i dag.

Hvad med den her:
https://www.ratebeer.com/places/city/kongevej/0/58/
Det er en tapetforretning og byen er angivet som “Kongevej”… Den er lige ved siden af Bøllingsø Bryghus i Engesvang, men den skal da vist slettes.

Ratebeer forslår også, at jeg giver bryggeriet Åben i Kolding en place rating. Det er altså “bare” et bryggeri… de har godt nok noget åbent-hus-agtigt en gang i mellem, men er det nok til at give en place rating?

Foreslår jævnligt at jeg rater Ceres Bryggerierne i Århus.
Vist længe siden der har været brygget der.

Samme måde med det gamle Humleland i Risskov, bryggeriet er solgt.

Men Kvickly i Ry skal da have et besøg :slight_smile: