Ratebeer Belgium Summer Gathering 2018

Ik vul mijn deel nog in, maar nu nog op vakantie dus wordt dinsdag ofzo.

Lijst klaar.

We will be latish (say 3-4 PM). First gonna do the ‘Ronde Van Vlaanderen: Offroad’. 58KM by bike, over 1K difference in altitude. So, first gonna die & then gonna drink.

Er gaat toch iemand aanwezig zijn rond 13u?

Ik weet nog niet helemaal hoe laat ik er zal zijn. Ik zal nog met Eugene afspreken. Moet ook nog bieren toevoegen trouwens, zal ik zo ook nog even regelen.

Normaalgezien lukt het zaterdag niet voor mij… maar Evergem ligt echt wel om de hoek.
Misschien een blitzbezoek met enkele flesjes?

1 Like

Ge passeert bijna aan mijn deur. Groot deel op mijn loopparcours. Het lag er deze week nog eens mooi bij. Helpt het niet weer gans naar de koten :yum:

Ok, finally added my beers. Just missing the country ticks, gonna try adding them tonight… See you all tomorrow at Totem, 13h!

1 Like

Ik ga mijn best doen om met wat flessen binnen te springen, maar op dit moment kan ik het echt nog niet zeggen, zal morgen zien of ik tijd vind… Anders de wintereditie (die dan waarschijnlijk in de lente plaatsvindt ;-)) zeker!

2 Likes

Benzai & ik zullen er rond 14.00 zijn - niets opdrinken tot dan :slight_smile:

1 Like

Er zal wel nog iets over zijn tegen dan…

Ik probeer er tegen 13u te zijn. Bierlijst is aangevuld, de biertjes staan koud, het eten is (bijna helemaal) voorbereid. Let’s do this! :slight_smile:

Ik pak een nieuw bier van Berghoeve mee (75cl) plus verder:

1 Like

Mocht er interesse zijn. Ik kan nog meepakken:

  • een paar random brouwerij ticks NL
  • Hoppin Frog Boris the crusher reserve
  • Cigar City Warmer Winter / Winter Warmer
  • Schramms Black Agnes

Indien ik het tijdig weet… @tderoeck @77ships @ElManana etc. Laat maar weten

Ik ben traditioneel laat (gok rond 17/18u - bewaren van een deel in de fles tot ik er ben is lief :wink: ) en grijp wat ik in de kelder heb staan. Wsl iets van Frau Gruber en iets van Bokkereyder met druiven, de rest zie ik nog wel. Denk Antidoot Hoogmoed, als niemand bezwaar heeft tegen cider.

1 Like

@Benzai Cigar City Winter Warmer :star_struck:

Winter warmer it is.

Blackie wordt gesponsord door Erwin. Heb een Beer & You en Lanterne de Table mee in de plaats

Het was me weer een waar genoegen!

Winnaar van de avond voor me: De 3F Zenne :slight_smile:

1 Like

Super bedankt weer Klaas en Liesbeth voor de gastvrijheid en andermaal top-bbq!

1 Like