Ratebeer Belgium Summer Gathering 2018

Let’s go!

Added most of my beers.

@tderoeck @Benzai @sebletitje, @JefVerstraete, @JorisPPattyn, @Martinus, @Bierridder_S, @Alengrin, @yespr, … Others?

Present!

Sorry guys, have to count me out. Can’t get there.

It will also be difficult for me to get there. Bummer.

Added food, will add actual beers later, when I’m at home for example.

Too bad some people who confirmed in the Doodle aren’t coming after all… :frowning:

Waarom?

Als het om vervoer gaat kan ik wel mensen meepakken wellicht?

Vervoer is niet het probleem, andere verplichtingen dan weer wel.

Bah, erg jammer.

I’ll be out of the country, sorry I can’t attend.

Ligt de locatie al vast op Totem? Zo ja, zijn er toevallig BOB’kes die na afloop terug naar Gent gaan? :stuck_out_tongue:

Doe eens zoals een normale Gentenaar & ga met de fiets, wat dacht je daarvan als bob :wink:?

1 Like

Ten eerste ben ik een normale Bruggeling, ten tweede heb ik geen fiets meer in Gent en ten derde zou het sowieso ruim een halfuur zijn vanwaar ik kom… Allemaal goed en wel met de zon in je gezicht en een zacht briesje, maar in oktober weet je nooit… En ten vierde is 't Alberto.

2 Likes

Voor mij is 't ook 35 minuten fietsen :slight_smile:. De tram rijdt ook niet zo ver van Totem.

Serieus? Als ik 25 minuten fiets zit ik aan het station van Oudenaarde… Dan een uur trein tot in Evergem en dan een klein wandelingetje. Ik vertrek net na het ontbijt denk ik :slight_smile:

Alsof de fiets het enige legitieme vervoersmiddel is… Maar zoals gezegd, ik heb geen fiets meer ter beschikking, en met het openbaar vervoer geraak je 's avonds niet meer terug, helaas.

Helaas kan ik ook niet van hulp zijn, tis juist de andere kant dat ik op moet. En ik zou natuurlijk toch pas de volgende morgen vertrekken…

Om die reden stop ik er om 21u mee.

Mijn lijst is klaar.