Rock n Roll đŸ€˜đŸż

NĂ„ blir det liv i leieren her
Ny admin


Er det junior som rykker opp?

Junior hmmm
nuh blir det en mini junior ogsÄ

1 Like


en þlnavn- og þlbilde-diktator? :crazy_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
image
Gratulerer, @bryne!

4 Likes

There will be blood :smiling_imp:

Men, dette er jo som Ă„ bli uventa klappa inn som foreldrerepresentant utan Ă„ ha ytra Ăžnske om det :joy:

1 Like

Blir eg nÄ «Pro-Junior admin« Er jo etter Yngwie og Cunningham :thinking:

Og Sigmund vart veldig stille
 :stuck_out_tongue:

Ja nÄ blir det fight

Skulle likt Ä komme meg pÄ dette mandags greiene pÄ Cardinal

Roleg pÄ Cardinal pÄ mandager, eg fÄr ikke til Ä prioritere 4 km gange og 6 mil togtur (tur-retur) lett promille og kjÞring til jobb dagen etter



Da blir det ikke lenger noe kompromi med @bryne i stolen.

Skal gjÞre mitt ytterste for Ä plage livet av den nye mini-junior-admin. Med unntak av de tilfellene hvor vi er enige. Skal uansett dele noen Þl med ham lÞrdag 6.6. Har forgjeves forsÞkt Ä fÄ ham til Ä rate Þl, og Ä delta pÄ Mandag i Annen pÄ Cardinal, men der er han standhaftig.

Er redd det er bare deg og meg igjen snart @Sigmund.
Denne halvtamme jÊrbonden uten buskap vil ha hendene fulle fremover med endringer pÄ RB og ikke tid til noen ting.
@gunnar har som sagt trappet (opp) Ned og vil ikke drikke mer (han dÞr snart av uttÞrking slik han holder pÄ )

@Holmen2 og @Holmen1 har full jobb med tjÊre og reparasjons arbeid pÄ Fritjoffen og ikke tid til Þl. Litt usikker pÄ om de finner frem til ei Þl oppi all tjÊredunsten.
@abemorsten og @StilleStorm ser ut som de har gitt seg helt.
Øvrige ser ikke ut som de har vÊrt aktive siste 5-6 mÄnedene i alle fall.
Da stÄr ungdommene (meg og @Sigmund) igjen til Ä dekke Rogalands RB.

Tja, Holmen1 og Holmen2 stilte i alle fall pÄ den fÞrste Mandag i Annen (som var i forgÄrs) etter lockdown. Men Holmen2 er ganske riktig mye opptatt med vedlikehold av bÄten han bor i. Holmen1 putler og drikker jevnlig fortsatt.

1 Like

Craft/ticker alkiser i sin beste alder, alle mann :smiling_imp:

1 Like

Flott med Bryne som admin - et meget lykkelig valg. Gratulerer :bouquet:

1 Like

Frykter tĂžrketider i storbyen Bryne.

NÄ som @bryne er overlesset med korreksjons arbeid, da mÄ vi Þvrige mindre alkoholiserte trekke som trekkfuglene gjÞr om sommeren nordover til Stavanger.

Det blir Cardinal i kveld 19:30 med noe nytt bÄde av brownale og imp.st pÄ tapp.
Men det blir fÞrst etter en burger og deres RYGR husÞl pÄ Burgers & Beers.

FÄr se hvor det bÊrer skulle hatt en plake men Orker ikke 5 Half paint pÄ Cardinal i den styrken, jeg skal vÊre istand til Ä finne toget hjem til storbyen bryne igjen ogsÄ etterpÄ.

Tiltredes sÄ mye, grundig og gravende med nerde instinkter. Perfekt

Jeg skulle visst det litt tidligere, jeg og sÞnnen min var pÄ Burger & Beers og spiste, og jeg fikk testet husÞlet og NÊrbÞlet fra i fjor hÞst, begge deler var godt drikkendes. EtterpÄ gikk vi pÄ BÞker & BÞrst fÞr vi gikk pÄ kino, pÄ BÞker & BÞrst drakk jeg bare kaffe, siden jeg skulle kjÞre hjem etter kinoen. ,

HusĂžlet var som @Sigmund nevner meget godt drikkende.
Det som irriterte meg igÄr hos Burgers&Beers var bestilling og betaling.
Som den aldrende mann jeg er sÄ har jeg ikke vips, og ei heller har jeg lagt opp til bank bekreftelse pÄ mobilen. Og som naturlig er sÄ lÄ selvsagt pinkode brikken hjemme.
Burger& Beers hadde kun bestilling og betaling via web og det blokerte meg fra bestille og betale.
PĂ„ forespĂžrsel om de kunne ta en bordbestilling og betale med kort/kontant var svaret kort og greit NEI!!!.
Dette strider mot Norsk lov og nekte Ă„ ta betalt og jeg for min del har satt mine bein for siste gang i dette etablissementet.
Etter min mening burde dette kvalifiserte til krav om nedstenging.
Joda Corona, men de bÞhÞver ikke vÊre mer hysteriske enn f.eks. matbutikken og andre betalings steder. Burde fint gÄtt ann Ä fÄ bestilt av kelner og betalt med kort/kontant med disk men NEI.