Rock n Roll 🤘🏿

Nå blir det liv i leieren her
Ny admin…

Er det junior som rykker opp?

Junior hmmm…nuh blir det en mini junior også

1 Like

…en ølnavn- og ølbilde-diktator? :crazy_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
image
Gratulerer, @Bryne!

4 Likes

There will be blood :smiling_imp:

Men, dette er jo som å bli uventa klappa inn som foreldrerepresentant utan å ha ytra ønske om det :joy:

1 Like

Blir eg nå «Pro-Junior admin« Er jo etter Yngwie og Cunningham :thinking:

Og Sigmund vart veldig stille… :stuck_out_tongue:

Ja nå blir det fight…
Skulle likt å komme meg på dette mandags greiene på Cardinal

Roleg på Cardinal på mandager, eg får ikke til å prioritere 4 km gange og 6 mil togtur (tur-retur) lett promille og kjøring til jobb dagen etter…

Da blir det ikke lenger noe kompromi med @Bryne i stolen.

Skal gjøre mitt ytterste for å plage livet av den nye mini-junior-admin. Med unntak av de tilfellene hvor vi er enige. Skal uansett dele noen øl med ham lørdag 6.6. Har forgjeves forsøkt å få ham til å rate øl, og å delta på Mandag i Annen på Cardinal, men der er han standhaftig.

Er redd det er bare deg og meg igjen snart @sigmund.
Denne halvtamme jærbonden uten buskap vil ha hendene fulle fremover med endringer på RB og ikke tid til noen ting.
@gunnar har som sagt trappet (opp) Ned og vil ikke drikke mer (han dør snart av uttørking slik han holder på )…
@Holmen2 og @Holmen1 har full jobb med tjære og reparasjons arbeid på Fritjoffen og ikke tid til øl. Litt usikker på om de finner frem til ei øl oppi all tjæredunsten.
@abemorsten og @StilleStorm ser ut som de har gitt seg helt.
Øvrige ser ikke ut som de har vært aktive siste 5-6 månedene i alle fall.
Da står ungdommene (meg og @sigmund) igjen til å dekke Rogalands RB.

Tja, Holmen1 og Holmen2 stilte i alle fall på den første Mandag i Annen (som var i forgårs) etter lockdown. Men Holmen2 er ganske riktig mye opptatt med vedlikehold av båten han bor i. Holmen1 putler og drikker jevnlig fortsatt.

1 Like

Craft/ticker alkiser i sin beste alder, alle mann :smiling_imp:

1 Like

Flott med Bryne som admin - et meget lykkelig valg. Gratulerer :bouquet:

1 Like

Frykter tørketider i storbyen Bryne.

Nå som @Bryne er overlesset med korreksjons arbeid, da må vi øvrige mindre alkoholiserte trekke som trekkfuglene gjør om sommeren nordover til Stavanger.

Det blir Cardinal i kveld 19:30 med noe nytt både av brownale og imp.st på tapp.
Men det blir først etter en burger og deres RYGR husøl på Burgers & Beers.

Får se hvor det bærer skulle hatt en plake men Orker ikke 5 Half paint på Cardinal i den styrken, jeg skal være istand til å finne toget hjem til storbyen bryne igjen også etterpå.

Tiltredes så mye, grundig og gravende med nerde instinkter. Perfekt

Jeg skulle visst det litt tidligere, jeg og sønnen min var på Burger & Beers og spiste, og jeg fikk testet husølet og Nærbølet fra i fjor høst, begge deler var godt drikkendes. Etterpå gikk vi på Bøker & Børst før vi gikk på kino, på Bøker & Børst drakk jeg bare kaffe, siden jeg skulle kjøre hjem etter kinoen. ,

Husølet var som @sigmund nevner meget godt drikkende.
Det som irriterte meg igår hos Burgers&Beers var bestilling og betaling.
Som den aldrende mann jeg er så har jeg ikke vips, og ei heller har jeg lagt opp til bank bekreftelse på mobilen. Og som naturlig er så lå selvsagt pinkode brikken hjemme.
Burger& Beers hadde kun bestilling og betaling via web og det blokerte meg fra bestille og betale.
På forespørsel om de kunne ta en bordbestilling og betale med kort/kontant var svaret kort og greit NEI!!!.
Dette strider mot Norsk lov og nekte å ta betalt og jeg for min del har satt mine bein for siste gang i dette etablissementet.
Etter min mening burde dette kvalifiserte til krav om nedstenging.
Joda Corona, men de bøhøver ikke være mer hysteriske enn f.eks. matbutikken og andre betalings steder. Burde fint gått ann å få bestilt av kelner og betalt med kort/kontant med disk men NEI.