Stengetid ⚠

Fanden! Endå ein Stavangerplass som forsvinn (for fort) :persevere:

Det var kjipt, likte å ta en lunch her

Nok et bryggeri tick gone for min del :frowning:

I september (denne tråden) blei det nevnt at Sandar Haandverksbryggeri i Sandefjord var avgått med døden. Noko nytt her? UT har sett bryggeriet som “No longer in business” På RB er bryggeriet fortsatt i live…

Kill! Kill!

Brewpuben er for lengst historie, men bryggeriet står vel forsatt på Skolmar - skulle ikke du sjekke opp med Dan Simen, @cunningham?

Jo det har jeg vel gjort for en stuuuuuund siden
De er bare lite virksomme om dagen
Men they will be back strong and corona free ble det sagt

2 Likes

Kroken på døra for Gulating Pub Gamlebyen Fredrikstad óg:

Det var no som svarte…
Men jeg har vel ikke akkuratt vært den som renne ned dørene der heller…

The Vault i Stavanger gjekk med i dragsuget då Ostehuset la ned i sentrum i november. Som eg tenkte hadde nok bryggeriet ein del øl på lager/under produksjon. Nå er The Vault Redwood Ale å få frå fat på Bøker & Børst. Ikkje eit nytt øl, men dette kan kanskje love godt med tanke på nye øl framover nå i vinter? Ryktet sa at The Vault hadde fleire ulike juleøl på gang i haust. Kan håpe på at Bøker & Børst og evt andre puber har sikra seg desse fata?

1 Like

Typisk :expressionless:

Reins Kloster har avslutta brygginga. Bryggaren går til Hogna. Bryggeriet er sett som retired av ein annan admin enn meg. Mangler du øl frå bryggeriet bør du tråle Gulating, polet eller butikker i Trøndelag mens det enno er flasker å få tak i. For å vere brutalt ærleg: eg kjem ikkje til å sakne bryggeriet…

Noen kommer, noen går. Noen dør i livets vår. Stjerner lyser hvite.

P.S.: Bryggeren fra Reins Kloster får noe å leve opp til hos Hogna. Etter min mening er Hogna et av de beste bryggeriene i landet (utenfor Rogaland, da).

Lierne Øl er nedlagt, slutta av årsskiftet 2018/19. Bekrefta pr mail av bryggaren.

Har og sendt ny sms til den eg trur kan svare for Midtpunktet Bryggeri. Forventer ikkje svar… Om nokon kan spa fram informasjon om dette bryggeriet og Steinkjer Mikrobryggeri, er det av interesse. Lukter retired lang veg!

Er det andre bryggeri du veit om som det har vore merkeleg stille fra eit år eller to? Sjekk opp og meld frå her på forumet om du får informasjon om nedlegging.

Gulating sine to puber på Gran Canaria er nå stengt for godt. Ser ut som om heile satsinga i utlandet blei ein flopp.

Virket litt naivt å satse på Granca, et sted hvor kjernekunden ikke ønsker å betale 2 kroner ekstra for en øl uansett type og snakker mest om hvor deilig det er å være borte fra molboland med nisser som gladelig betaler for mye for alkoholen. Mulig jeg er fordomsfull, men det er nå det inntrykket man får fra sosiale media :crazy_face:

1 Like

Begge hadde feil lokalisering og ja: dei fleste turistane der vil ha Tropical eller San Mig til 1€. I storbyen Las Palmas er det lokale hipstere som hels liv i fleire craft beer barer. Dit tar eg og alltid bussen når eg er på øya.

Då var det slutt, om det ikkje oppstår med eit anna namn. Eg set som retired sjølv om diverse polutsalg fortsatt har litt flasker igjen.

Uff da…

Mungåt i Egersund er nå historie. Ny plass, Trakteriet, blir kanskje ei fattig erstatning?