Stengetid ⚠

Det holder lenge med de 10 jeg har for å gi etn kvalifisert vurdering til at det ikke frister med no 11.
Eller som en slakter ville sagt det drainpoor.

Kjør på du
Vi heier på deg

Så var det Skifjordens tur til å låse døra. Redirecting...

1 Like

Er alltid litt nervøs for at eit nytt innlegg på denne tråden skal kome med ein trist nyhet om eit kjent og kjært bryggeri. Vel, Skifjorden er ikkje på noko toppliste for min del…
Kort oppsummert, kva er grunnen til at Skifjorden legg inn årene? Konkurs? (Eg kjem ikkje inn på “linken”…)

Takk for festen - no går vi heim!

Det har vore fantastisk moro - og fantastisk mykje jobb. 7 år vart det. Ein god del 1000-timar og ein god del 100.000 km, dag som natt, kvardag som helg - men utan å få det skikkeleg til. Vi har rett og slett ikkje vore flinke nok.

Sjølv om vi har forsøkt å være «all inn», eller heilhjarta som vi har sagt, så har vi etter Covid 19 ikkje klart å bygge nok volum til å ha ei forsvarleg og sunn nok drift. I 2022 produserte og selde vi berre ein fjerdedel av det vi må ha for at det skal være ei framtid, og slik bransjen er no så ser det ikkje ut til å verte spesielt mykje betre framover heller. Kostnadane har auka med over 50% det siste året, bransjen er prega av ustabilitet og sjølv om vi har jobba mykje så har vi ikke klart å bygge nok volum.

De skal vite at vi har prøvd - sjølv om nokre sikkert vil seie at vi ikke prøvde hardt eller godt nok. Dei om det!

I det store så vert vi nok ikkje særleg sakna, men det er uendelig trist at vi ikkje klarte å bygge nok til å skape eit par arbeidsplassar i Skifjorden. Noko som igjen kunne skapt aktivitet, ein møteplass og litt tylefakter. Det var nemleg det store målet.

Folkens - vi kjem ikkje til å gå konkurs, men vel heller å gjere som vi skal gjere - være forsvarlege bedriftseigarar. Ingen leverendørar, samarbeidspartar eller offentlige etatar kjem til å tape ei krone på oss. Ikkje ei einaste krone.

Til alle de som har heia og støtta oss gjennom åra: Tusen hjarteleg takk! Det er veldig mange vi skal takke. Frå dei som har stilt opp for å hjelpe oss, dei som har brukt sitt kontaktnett til å promotere oss, til dei som har turt å satse på oss - og sjølvsagt til alle de som faktisk har likt og kjøpt øla våre. De er alle saman hjarteleg velkomne til grav-øl ein gong ut på sommaren.

Til dei av de som har meint at dette var galskap fra starten av - de fekk rett til slutt , men vi ga det eit skikkeleg forsøk og forøvrig så bryr vi oss ikke særleg om den typen snakk 😉 Det er alltid noken som har svara på alt uansett 🙂

Å gi seg er eigentleg noko vi ikkje har i oss, og skulle det mot formodning ramle ned ein mogelegheit frå himmelen så skal det ikkje stå på oss. Men, de skal vite at vi har jobba lenge med å få til ei løysing som på sikt kunne gi ei bærekraftig drift.

Vi kjem til å ha åpen butikk med ujamne mellomrom - og vi kjem nok til å brygge ein batch eller 3 til for å avslutte og grine ein skvett når vi og verkeleg innser at det er slutt. Vi stiller på Utkant-festivalen - og det vert nok siste gongen vi er ute. Mogeleg grav-ølet vert første helga i august. Vi skal avslutte som vi starta - med ein skikkeleg fest.

Skål - og så ser vi tilbake på ei utruleg mengde med uforgløymelege opplevingar, fantastisk kjekke folk vi har møtt og så er vi faktisk forbanna stolte over innsatsen vår.

Vi ynskjer til slutt alle bransjekollegaer masse lykke til vidare i ei tøff bransje. Til deg som er glad i godt drikke: støtte ditt lokale bryggeri - ikke storindustrien!

Det kan verkeleg gjere ein forskjell.

Helsing bryggeri-gjengen.

1 Like

Har smakt 7 øl fra Skifjorden, av dem var bare 2 så bra at jeg ville vurdert å kjøpe dem på ny. Hvis mange andre kunder er av en lignende oppfatning, blir det dårlig business av slikt. Men honnør til karene for at de gjør opp for seg økonomisk.

Informativt! Det blir altså litt liv i bryggeriet fram til starten av august.

Ikke konkurs, men velger å avvikle da det ikke er liv lage. Alt for mange ubetalte dugnadstimer.

Vert ikkje akkurat noke savn. Men dei skal ha for profesjonell avvikling. Mange som har noke å lære der.

1 Like

Ingen hyggelig nyhet :cry:

Det blir og ein craft beer bar mindre i Oslo:

Trist, rakk bare å besøke en eller to ganger, men likte meg der.

Norsk Gjærverk kommer jeg ikke til å savne - øl som smaker som en dårlig og uferdig gjærsuppe. De får som fortjent.

1 Like

Du er veldig streng. Det har vært noen dårlige øl men også noen midt på treet og litt over. Men ikke minst har de bidratt i et ganske ølfattig område med å tilby et alternativt til nordlandspilsen. Puben deres er en av de kuleste i landet og mange lokale kommer gjevnig innom. Ikke alle bryggerier er designet for nerder og tickere. Fat ølene har stort sett vært bra.

Norsk Gjærverk legger ned – Ølportalen (olportalen.no)

Skjønner at det er kjipt for de som bor i Mo i Rana at det blir oppbud.
Et fint lokalt sted. For oss andre er det nok dessverre ikke et savn.
Bar Flag har jeg stadig vært innom. Veldig kjipt at de legger ned. Såååååå ille har vel ikke Hr Antonsen oppført seg at folk driver med boikott. Han var da aldri der heller når jeg har vært der. Men det er et område med sykt stor konkurranse. Og det ligger litt off pist til. Bare ymse thaimassage studioer og en kebab sjappe + de liksom. Men da har en jo alt en trenger på samme sted

1 Like

Synes det er trist med Bar flag også. Tviler på at det havner om boikott, det er vel mest kommentarfeltet slike meninger florerer. Men det er jo ikke veldig mange seter der og boten de fikk etter usaklig oppsigelse var vel rundt 2,5 millioner inkludert advokatutgifter. Skal selge en del øl til tickerne for å dekke inn dette.

2 Likes

Øll, happy ending og babb? :thinking:

3 Likes

Trodde du fikk alt dette rett over svenskegrensa.

1 Like

De har ikke babb. Kun i Oslo

https://www.ratebeer.com/brewers/ytteroens-brewing-company/43144/

Usikkert på om dette er over for godt, men har fått svar at det ikkje har blitt brygga øl siden oktober 2022. Det er usikkert med tanke på vidare ølbrygging. Det har vore veldig liten omsetning, først med pandemi og så ein tung kvardag etterpå…

(Eg sjekker bryggerier i Trøndelag siden eg skal kjøre forbi i sommer. Ingen øl frå nye bryggerier blir med i bilen dette året, ser det ut som)