Det var da synd! Fikk bare smakt ett øl derfra, Land Tsjoch Høyfjell, på Bryne-smaking i august 2020, og det var kurant nok. Trist at helse og økonomi setter stopp. Hvis noen skal innom Søndre Land før nyttår, er jeg gjerne med og spleiser på noen flasker av deres øvrige øl.
Synd, fikk med meg 12 av dem ikke noen topp øl, men dog drikkbare, bare en utdrikkelig.
Eit lite håp om at nokon vil drive vidare?
Bjørns pub ønsker alle gjester og venner som har vært innom i årene som har gått en riktig GOD JUL! Døren er lukket for godt, men alle glade stunder og minner er tatt vare på!
Ein av dei mest spesielle puber og mikrobryggeri i landet er nå eit avslutta kapittel. Heldigvis hadde eg gleden av å få besøke Bjørns Pub for nokre år sidan. Veldig kjekk plass!
Helvete…
Det var da som faen! - men kanskje ikke helt uventet. Eneste fordel er at jeg muligens vil spare litt penger …
Nå blir det mange bryggerier det blir vanskelig å få tak i framover! Dette er å rykke tilbake til den tida da nærmaste Gulating Ølutsalg var Brennåsen rett vest for Kristiansand. Heldigvis har vi Vaaland på Bryne…
2019 og 2020 var økonomisk tunge år for Vaaland på Bryne og. 2021 var tilbake til normalen, blir spennande å sjå tala for 2022.
Så var det bare å stryke Gulating Brennåsen fra lista
Trist, det var et must stop på vei til Krs.
Stolt Bryggeri henger i ein tynn tråd. Ikkje konkurs enno, vi får følge med.
Norwegian Beer Holding (NBH) eier 40 prosent av Stolt Bryggeri.
Sier en del.
Det er vel ikke akkurat noen stor bombe dessverre
Da var det kroken på døra
Kan ikke si jeg vil savne dem.
10 øl og 6 av dem mellom 0,9 og 2.5.
Føles alltids litt trist når et brygger stenger, men samtidig i mitt ‘nye’ liv har sluttet å sponse bryggerier jeg ikke føler har noe å gi (bortsett noen ticks) så ga jeg meg etter to øl herfra. Legger heller noen slanter i sponsing av gode bryggerier jeg vet kommer til å levere gode og spennende øl fremmover.
Eg var innom Stolt i Stjørdal sist sommer. Kom dessverre til stengt dør. Kan eg likevel rate plassen? Er jo siste mulighet! Fin plass men litt unnvikende service….
Helt innafor å rate plassen, bare husk å trekke ned for alt sammen siden de hadde stengt
Nei, du har snart 11 stk! Eg har eit siste tick på lager Blir då mi Stolt øl nummer 23.