Voer voor de NL admins

Draadje om ook op het nieuwe forum uw admin-gerelateerde zaken te posten.

Is er verschil tegen de Troost Bok en Troost Bock die nu in de locale AH te vinden is?

www.ratebeer.com/beer/troost-bock/556656/
www.ratebeer.com/beer/troost-bok/294022/

:thinking:

De nieuwe is ondergistend. De oude weet ik niet 100% zeker, maar gezien het feit dat ze eerst alleen bovengisters brouwden (zie hun Lager, wat een bovengister is) is mijn aanname dat de oude een bovengister was. Ze staan ook afzonderlijk op hun eigen website vermeld.

1 Like

Dankjewel voor de snelle antwoord :slight_smile:

Ī£Ļ„Ī¹Ļ‚ Ī Ī­Ī¼Ļ€Ļ„Ī·, 19 ĪŸĪŗĻ„Ļ‰Ī²ĻĪÆĪæĻ… 2017, Īæ Ļ‡ĻĪ®ĻƒĻ„Ī·Ļ‚ Borresteijn <
ratebeer@discoursemail.com> Ī­Ī³ĻĪ±ĻˆĪµ:

De rating van blackisle onder Troost Bok moet verwijderd worden dan. :skull_and_crossbones:

www.ratebeer.com/beer/cigar-city-hunahpus-imperial-stout/97078/954/

Geen echte rating maar een copy van de commercial description, moet verwijderd worden. :face_with_symbols_over_mouth:

@Benzai, stuur hem een pm dit soort ding niet meer te doen. :joy:

1 Like

ā€œAttack mode onā€

Zag dat Benzai La Pirata Maquia heeft toegevoegd, maar die stond al twee (!) keer in de database, ik weet niet of er Spaanse admins zijn maar dit is wel heel duidelijk een gevalletje van hetzelfde bier.

Verdrer staat De Molen Storm en Bliksem in de database met een ā€˜nā€™ aan het eind in plaats van een ā€˜mā€™.

Bedankt weer :slight_smile:

Was er op Borefts slechts 1 MĆ quia verkrijgbaar, of zowel de Flower Power variant als de "gewoneā€™? Anders voeg ik ze samen

Ergerniswekkend!!

Ook doodleuk alletwee geverifieerdā€¦ checken die admins dan hun eigen databases niet meerā€¦ ?
Enniewee, als ik zoek op Pirata Maq kwam ik ook alleen Benzaiā€™s entry tegen, in his defence.

Volgens hemzelf had hij ook gezocht op Qui en Quia. Maar hij kwam er net zelf achter dat hij met zijn dikke worstenvingers gewoon zelf typevoudjes had gemaakt. Dubbel ergerniswekkend! :joy:

1 Like

Volgens Benzai is de RB zoekfunctie super duidelijk & goed dus hoe lomp kan jij zijn ?

5 Likes

:joy:

Hahahaha :joy:

Op Borefts was er maar Ć©Ć©n soort voor zove rik heb gezien, die was met bloemen

Als Benzai nu gewoon de nieuwe slimme search had gebruikt, had hij gewoon een spelfout kunnen maken en dan had de search toch nog het bier gevonden. Wat dat betreft werkt de search in de app heel goed. Alleen is ie niet compleet, want hij mist af en toe op onverklaarbare wijze bieren.

Dit was het probleem idd. Maar dan nog. Amateuristisch. Voor straf neem ik een extra fles mee naar Caesarā€™s mancave de eerstvolgende tasting.

Gvd waarom kan ik niet replyen op borrieā€™s post?

Daarnaast WAS de search goed. Alle letters met streepjes en wat voor rare tap dan ook kon je ook gewoon zoeken als gewone letters. Sinds kort niet meer zo blijkt. Tijd om naar uncrapped te verhuizen.

Ok doei!

Btw, je hebt replied (staat rechtsboven), en als je zoals ik de hele post wil quoten, moet je even op het tekstwolkje linksboven het tekstvak klikken (dat opent als je op reply drukt)