Alias o hoi ↔

Noen som vet om denne virkelig er en ny øl eller om det er enda et alias fra dem?
@cunningham
Tillater meg å være sktptisk for alt “nytt” fra dem.

Nytt øl?

Lite fatøl? Kva får du då, mindre fatøl? :joy::joy:

1 Like

Så vidt jeg kan se så har de ingen andre amber lager ute

Nytt design på boksen. Om det er nytt øl? Då må vi nok spørre bryggaren.

Vedder 100 tusen millioner på at det er samme ølet, men helt nytt på Untappd

Tipper du tar feil der Erik. det blir 2 nye på Untappd. 1 for ny design og enda en for den nå er håndcrated. :smiley:

2 Likes

Hmmm, 100 tusen millioner?? Eg skal bestikke bryggaren på Svalbard med ein høvding eller to for å få «bekrefta» ny oppskrift og dermed nytt øl​:joy::joy::joy::joy::joy::joy::money_with_wings:

7 Fjell The Thief kan settast som alias for Fløyen IPA.

Og denne er vel garantert alias for eit eller anna ræl:

Registrere den får dei gjere dei som vil for meg, eller ikkje. EG tar i alle fall IKKJE i slikt søppelhelvete…

I denne valuta https://www.dagbladet.no/nyheter/verdens-mest-verdilose-valuta-skrotes-ma-punge-ut-35-000-000-000-000-000-for-n-dollar/60707862

1 Like

…og hva med denne - er det vanlig Svalbard Spitsbergen Pale Ale?
image

https://www.ratebeer.com/beer/7-fjell-andhrimnir/712074/

Eg la ut denne i dag. Ein cask variant med lite avvik i rettskrivinga og 10.0 % blei servert på Bergen Ølfestival. Alias? Kva seier cask kongen Sigmund om dette? Ein eigen cask edition? Untappd har denne delinga men der har overivrige løker ticked flaskevarianten inn som cask edition…
Blir det slått saman, behald “mitt øl” Der er det både bilde, beskrivelse og strekkode :grinning:

Er nok ein liten tyrkleif i den første som vart lagt ut. Om eg ikkje huskar heilt feil, vart det oppgitt at den var 9-10-11%-ish eller noke slikt på BØ, så 10% treng ikkje vere korrekt.

Har du formeining om Cask??

Cask i seg sjølv skulle vel ikkje nødvendigvis tilseie eiga listing. Lurer på om kanskje det som var på festivalen var ei tidlig tapping på cask av det endelige ølet som no har blitt flaska.

https://www.ratebeer.com/beer/graff-cervisiam-barley-wine/671419/
Er nok ikkje alias men nå som den er på flaske er rett navn:
Graff / Cervisiam Petite Oak
ABV er på 8.5 %

Bør stå som info: (Henta frå Graff si nettside)
Bourbon Barrel Aged Barley Wine brewed in collaboration with Cervisiam. Single malt Maris Otter, boiled for 4,5 hours, aged for 10 months.

7 Fjell sine øl er vel ikke finfiltrert og pasteurisert på flaske, så dermed skal en eventuell cask ikke ha egen oppføring, om der ikke er en “monaleg” forskjell i ABV.

Det er så pass lenge sidan denne kom som barley wine, at eg trur den som kom no må vere ein annen. Den eg smakte i juni var i alle fall IKKJE fatlagra, så det er i tilfelle ei fatlagra utgave som kom no, og dermed eit nytt øl

Petite Oak ligg forøverig ute (uten Cervisiam), og i beskrivelsen der står det 9 månadar på Woodford Reserve bourbon fat. 9-10 mpnadar på fat kan vel stemme med lansering før sommaren på den vanlige. Den bør stå som barley wine sidan det er det den har vore solgt som.

Ahh, såg den nå. Då har Cunningham litt å rydde opp i.