Korrigere, slette og diskutere vinteren 2021 🥶

Fortsatt innforbi 2 minutt gange. @cunningham

1 Like

Litt justering av oppskrift og ein halv prosent forskjel, og Dark Force er eit nytt øl?

Rekner med at Holmen1 snakka med ein representant frå bryggeriet under Malt & Humle 2019? Då blei ølet lagt til

Denne, Nilsas, er ytterst tvilsom:
https://www.ratebeer.com/beer/land-tsjoch-11-heldendaad/907294/

Zoom inn på biletet frå UT og logoen til Brouwerij Dockum i Nederland viser “godt” Ølet er og ticka inn på ein cafe i Nederland. Eg sletter denne om eit døgn om ingen protesterer heftig eller kan kome med bevis på at det er ein collab…

Dette lukter og alias, brygga for ein som har passert 60 år:
https://www.ratebeer.com/beer/land-tsjoch-geir-otto-anderssen/907295/
Men, usikker på ølstil og kva den evt er alias av.

Var i tvil selv, la den in så får vi heller aliase den etterpå.
Var forøvig ytterligere 3 til på UT som jeg rapportert inn som alias der som jeg ikke la inn på RB.

Snodig fyr
Hvordan i allverden fikk han den til å bli en Norsk øl
alkoooohhhooooooooooooooooooooooooooolllllllllllll

Det er enkelt bare å stole på den ledende øl databasen i verden det.

Hmmm
Jeg er litt kjapp her
Det er jaggu en fyr i norge som har lagt inn dette svineriet på RB
Under en høy sigarføring med mye starkvare på en bondegård i Bryne tro

Med fare for å sette i gang en ny Nøgne Ø God Jul-diskusjon, så er God Påske i år et helt annerledes øl enn det jeg smakte i 2015 som alle ratinger skal føres under. Jeg har ikke smakt alle årgangene, men i 2015 hadde ølet tydelige fruktige toner og som en belgisk sterk lys ale brygget med fruktige humletyper. Årets utgave er mye mer maltpreget og den tropiske frukten er ikke lengre fremtreden. Dette kommer tydelig fram i den mørkere ravfargen, og har bevegd seg litt bort fra den klassiske belgiske golden strong.

Ny type gjær? UT kjører årganger men presiserer at det er vintage utgaver, altså samme øl. Ølstilen er og uendra…

Heter ikke ølet Beer Flag The Good The Bad And The Zugly da og lettøl er tilleggsinformasjon. Man kan jo brygge mange lettøl etterhvert.

Sant nok…

Mener å ha hørt at God Påske har landet på 2005 stilen etter noen tidligere varianter. Men små justeringer forekommer selvsagt tilsvarende nevnte God jul og mye annet som bygges periodevis. Vanskelig å ta smak helt presist på hukommelse ett år etter, men jeg oppfatter den som relativt identisk med 2020.

1 Like