Mini admin's Norwegian Roadtrip 2022 🚜

Det blir sjølvsagt tur nordover i år og. Ny bruktbil er anskaffet og klar for langtur! Det er enno tidleg i planleggingsfasen men det som er sikkert er at eg skal plukke med meg deler av familien på flyplassen i Bodø tirsdag 19.juli klokka 13.15 før felles fergetur over til Moskenes i Lofoten. Første overnatting er i skrivande stund bekrefta. Det blir ein klassiker for tredje gang: Grana Bryggeri i Snåsa :grinning: Resten kjem litt etterkvart, har eit par “vanskelige” ølbesøk på veg nord eller sør som må passe inn i planane. Eg kjem nok ikkje til å røpe alt før reisebreva kjem ut i juli. Men, første stopp blir Hamar, torsdag eller fredag.

2 Likes

Vi gleder oss som alltid til reisebrev

1 Like

Herlig! Gleder meg til reisebrev :smiley: Blir det noe tid i Bodø?

Eg er i Bodø mandag kveld, 18.juli. Usikker på kva tid eg kjem til byen.

Hamar torsdag 14.juli @ChrisOfstad
Trondheim 15 og 16.juli. Mulig eg treff ein UT kompis her…
Grana Bryggeri søndag 17.juli
Bodø via Hemavan i Sverige, mandag 18.juli
19.juli blir det ferge over til Lofoten.

Eg ser til min skrekk at det er ein eller to ølstopp som ryk pga at eg ikkje treff rett dag eller rett tidspunkt på veg nordover og sørover. Eg får leve med det, kan ikkje få med alt…

1 Like

Måtte nytte ein inneklemt fridag og få testa den “nye” VW Tiguan på ein skikkeleg langtur. Det blei ein fin dagstur på 18 timar! Eg starta heimefrå 05.30 og var tilbake rett før 23.30. Nesten 65 mil blei det og! Alle, det vil seie meg, var einige at det hadde vore ein særs fin tur! Dette blei besøkt, i denne rekkefølgen:
Joker Skarsmo - einaste plassen akkurat no å finne Hardanger Haandbryggeri
Vinmonopolet Nordheimsund
Sjuragarden
Spildegarden
Steinstø Fruktgard - nytt sideri på RB. Eg kjøpte 7 nye sider!
Hajen Sideri - nytt og i oppstartsfasen
Åkre Gard
Store Naa Siderkompani
Alde Sideri
Hardangerbonden
Hardangergutane
Alvavoll
Helleland Gard Heldre Sider og Saft
Lofthus Ekspedisjon - kikka bare innom, ingenting nytt på tapp sidan sist besøk for 1 år sidan
Fugl Fønix Hotel - hadde 4 av sine eigne øl på fat, eg må nok legge til to av dei…

For å oppsummere handelen enkelt: eg kjøpte inn ALT eg mangla av sider og nesten alt av eplemost :moneybag: :moneybag: :partying_face: Bilen besto “testen” men inn i hel… så dyrt det blir med bensinpris på 23,49 kroner :imp:

Det bør leggast til at mai og tidleg juni er den finaste tida for bilferie på Vestlandet. Graset er knall grønt, frukttrea blømer, det er kvitt på dei høgaste toppane og fossane bruser over. Låtefoss sørga for gratis bilvask.

6 Likes

En imponerende dagstur, Bryne!


Utsikt ned mot Øystese frå Spildegarden

Storhandel av most og sider på Spilde

Handel på Steinstø Fruktgard

Måtte kikke innom Fugl Fønix i Etne. Er rett ved hovudvegen.

1 Like

Det blei tur til Ganddal i dag og :grimacing: Kjøpte billett i går til halvpris, det klarte eg ikke motstå :crazy_face: Veldig kjekk festival! The Invitational Beer Fest. Nok øl, alle bryggeri har med ein ekstra i tillegg til dei to på programmet. Heilt ulike øl fredag og lørdag.


Hadde vært gildt å være på Ganddal - i stedet er jeg på hytta, med influensa (arvet fra sønnen min, som ble sjuk forrige helg). Fikk heller ikke med meg The Kernel-besøket på Cardinal på torsdag. Vel, vel - man kan ikke få med seg alt når man begynner å bli en gammel mann. Man får være glad til så lenge man husker navnene til ungene, og kan pisse selv.

1 Like

Salikatt stiller med alias ser jeg
Ehhh…kremt…

De er flink til det også, enten alias eller hypet opp før tilgjengelig for almuen.

Der sank Salikatt ned noen hakk…

Begynner egentlig å bli rimelig lei alle juice variantene deres som er mer eller mindre dønn like

4 Likes

De er faktisk ikke mer eller mindre dønn like lengre. Noe som både er vel og ille egentlig, for ikke alle humler er like interessante i IPA-er

Hamar i morgen? @bryne

Det stemmer, litt usikker på ankomst tid. Håper å rekke innom Gulating før stengetid. Skal innom Røhne og. Eg sender sms når eg er innkvartert på Astoria. Er da klar for Gullkorn, Crafty Friends, Heim osv…

Har snust litt på Disko og Egge Gård, men er usikker på om det er verdt bryet å kjøre innom.

1 Like

Ha det hyggelig på Hamar, mye godt øl forhåpentlig vis.

Crafty Friends skuffa ikkje! Traff og ChrisOfstad.

1 Like

Bilde??

Røhne


Crafty Friends på Hamar

2 Likes