Det blir sjĂžlvsagt tur nordover i Ă„r og. Ny bruktbil er anskaffet og klar for langtur! Det er enno tidleg i planleggingsfasen men det som er sikkert er at eg skal plukke med meg deler av familien pĂ„ flyplassen i BodĂž tirsdag 19.juli klokka 13.15 fĂžr felles fergetur over til Moskenes i Lofoten. FĂžrste overnatting er i skrivande stund bekrefta. Det blir ein klassiker for tredje gang: Grana Bryggeri i SnĂ„sa Resten kjem litt etterkvart, har eit par âvanskeligeâ ĂžlbesĂžk pĂ„ veg nord eller sĂžr som mĂ„ passe inn i planane. Eg kjem nok ikkje til Ă„ rĂžpe alt fĂžr reisebreva kjem ut i juli. Men, fĂžrste stopp blir Hamar, torsdag eller fredag.
Vi gleder oss som alltid til reisebrev
Herlig! Gleder meg til reisebrev Blir det noe tid i BodĂž?
Eg er i BodÞ mandag kveld, 18.juli. Usikker pÄ kva tid eg kjem til byen.
Hamar torsdag 14.juli @ChrisOfstad
Trondheim 15 og 16.juli. Mulig eg treff ein UT kompis herâŠ
Grana Bryggeri sĂžndag 17.juli
BodĂž via Hemavan i Sverige, mandag 18.juli
19.juli blir det ferge over til Lofoten.
Eg ser til min skrekk at det er ein eller to Ăžlstopp som ryk pga at eg ikkje treff rett dag eller rett tidspunkt pĂ„ veg nordover og sĂžrover. Eg fĂ„r leve med det, kan ikkje fĂ„ med altâŠ
MĂ„tte nytte ein inneklemt fridag og fĂ„ testa den ânyeâ VW Tiguan pĂ„ ein skikkeleg langtur. Det blei ein fin dagstur pĂ„ 18 timar! Eg starta heimefrĂ„ 05.30 og var tilbake rett fĂžr 23.30. Nesten 65 mil blei det og! Alle, det vil seie meg, var einige at det hadde vore ein sĂŠrs fin tur! Dette blei besĂžkt, i denne rekkefĂžlgen:
Joker Skarsmo - einaste plassen akkurat no Ă„ finne Hardanger Haandbryggeri
Vinmonopolet Nordheimsund
Sjuragarden
Spildegarden
SteinstÞ Fruktgard - nytt sideri pÄ RB. Eg kjÞpte 7 nye sider!
Hajen Sideri - nytt og i oppstartsfasen
Ă
kre Gard
Store Naa Siderkompani
Alde Sideri
Hardangerbonden
Hardangergutane
Alvavoll
Helleland Gard Heldre Sider og Saft
Lofthus Ekspedisjon - kikka bare innom, ingenting nytt pÄ tapp sidan sist besÞk for 1 Är sidan
Fugl FĂžnix Hotel - hadde 4 av sine eigne Ăžl pĂ„ fat, eg mĂ„ nok legge til to av deiâŠ
For Ă„ oppsummere handelen enkelt: eg kjĂžpte inn ALT eg mangla av sider og nesten alt av eplemost Bilen besto âtestenâ men inn i hel⊠sĂ„ dyrt det blir med bensinpris pĂ„ 23,49 kroner
Det bÞr leggast til at mai og tidleg juni er den finaste tida for bilferie pÄ Vestlandet. Graset er knall grÞnt, frukttrea blÞmer, det er kvitt pÄ dei hÞgaste toppane og fossane bruser over. LÄtefoss sÞrga for gratis bilvask.
En imponerende dagstur, Bryne!
Utsikt ned mot Ăystese frĂ„ Spildegarden
Storhandel av most og sider pÄ Spilde
Handel pÄ SteinstÞ Fruktgard
MĂ„tte kikke innom Fugl FĂžnix i Etne. Er rett ved hovudvegen.
Det blei tur til Ganddal i dag og KjÞpte billett i gÄr til halvpris, det klarte eg ikke motstÄ Veldig kjekk festival! The Invitational Beer Fest. Nok Þl, alle bryggeri har med ein ekstra i tillegg til dei to pÄ programmet. Heilt ulike Þl fredag og lÞrdag.
Hadde vÊrt gildt Ä vÊre pÄ Ganddal - i stedet er jeg pÄ hytta, med influensa (arvet fra sÞnnen min, som ble sjuk forrige helg). Fikk heller ikke med meg The Kernel-besÞket pÄ Cardinal pÄ torsdag. Vel, vel - man kan ikke fÄ med seg alt nÄr man begynner Ä bli en gammel mann. Man fÄr vÊre glad til sÄ lenge man husker navnene til ungene, og kan pisse selv.
Salikatt stiller med alias ser jeg
EhhhâŠkremtâŠ
De er flink til det ogsÄ, enten alias eller hypet opp fÞr tilgjengelig for almuen.
Der sank Salikatt ned noen hakkâŠ
Begynner egentlig Ă„ bli rimelig lei alle juice variantene deres som er mer eller mindre dĂžnn like
De er faktisk ikke mer eller mindre dÞnn like lengre. Noe som bÄde er vel og ille egentlig, for ikke alle humler er like interessante i IPA-er
Hamar i morgen? @Bryne
Det stemmer, litt usikker pĂ„ ankomst tid. HĂ„per Ă„ rekke innom Gulating fĂžr stengetid. Skal innom RĂžhne og. Eg sender sms nĂ„r eg er innkvartert pĂ„ Astoria. Er da klar for Gullkorn, Crafty Friends, Heim osvâŠ
Har snust litt pÄ Disko og Egge GÄrd, men er usikker pÄ om det er verdt bryet Ä kjÞre innom.
Ha det hyggelig pÄ Hamar, mye godt Þl forhÄpentlig vis.
Crafty Friends skuffa ikkje! Traff og ChrisOfstad.
Bilde??