Noen som trenger nytt navn, Beer5000 🚱

Gratulere så mye ttil Beer5000 som nå må få seg ett nytt navn
Gratulere med 8000

Bøyer meg i støvet på hotellrommet i Bucuresti! Men, nytt navn? Det har vi påpeika før til liten nytte. Han er nok Beer5000, til evig tid. Navnet har satt seg.

Ja, det er veldig bra. Har nok lest de aller fleste av dine lærerike omtaler. God valg av jubeløl. :point_up_2:

Gratulerer! :beers:

Gratulerer så meget.
Jevnt og stødig tempo også på sørlandet.

Takk, takk, det varmer. Men det som varmer mest er at det fortsatt eksisterer en fin og eksklusiv liten gjeng her som holder ut og fortsatt bruker noen ord på å beskrive hva de har i glasset, ser verdien av å bruke litt tid på å opprettholde en database som er mest mulig korrekt i forhold til hva et øl heter og avsløre en alias og ikke minst viser engasjement her på forumet. For meg er det dette hva ølentusiasme handler om (tid og kvalitet). Den dagen alle bare kaster korker på Untapped så vil nok jeg finne større mening i å sitte på jernbanestasjonen og notere togtider. Skål!

1 Like

Notere togtider er enkelt.
Det går ADLRI et tog.
Alt en kan gjøre er møte opp og vente.

Man skal aldri undervurdere gleden av å vente på noe, kanskje kommer…

Grattis :star_struck::star_struck:

ikke helt fått til å bytte navn på noen ennå he he

Det er helt greit, føler navnet har satt seg nå. (tallet bak Beer var i starten faktisk myntet på antall øl i backlog og ikke antall ratinger :wink: )

Gratulera! Men stemmer heller for at han endrar navn til Backlog-eitelleranna :stuck_out_tongue:

Ja, han rater øl frå 2014 i desse dager😂 Arkeologi?

Gratulerer, og lykke til med utgravningsarbeidet!

Det kan man trygt si, litt artig å bla i de gamle notatene. Vil nok gå en god del år lenger tilbake i tid om jeg går lenger ned i bunken.

Beer10K er nok det rette navnet om litt😬