Norwegian Ratebeer Gathering 2018 - final announcement

Det holder vel med 1 cl taster til @discobot ??? Er dog litt usikker på betalingsviljen til den krabaten…

Hi! To find out what I can do, say @discobot display help.

@cunningham, kor mange blir vi totalt på dette misjonstreffet i Grimstad?? Om alle skal dele ei 75 cl flaske vievann, kor mange cl blir det då på kvar?? Ser og at det kan bli logistikk problem når obskure saker skal delast på hotellrom, leiligheter og evt busskur…

Sikkert ikkje for seint å melde seg på endå Pål. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dere er vel 8 i det huset såvidt jeg husker
Så da får dere dele på 8 :slight_smile:
Mulig det går å ha med litt i bussen. Der er vi 17 ish…

Dere? Du er vel ein av dei?

Kan ikkje drikke i bussen, då blir eg bilsjuk :confounded::confounded:

Ser ut til at min “vakre” halvdel også skal være med
Hun synes ikke det var sååå sjarmerende å sove oppå en haug kjekkaser…

Bomber flaske. Cycle er dyrt i utgangspunktet, i alle fall på våre kantar.

Joda, det frister. Men, er usikker på aktiviteter og tidsskjema. Deler hus med 7 andre, kanskje planer der og? Vanskelig å love meg vekk…

har skaffet stand inn @Bryne1
så dere blir 8
:dragon_face:

@cunningham, ja eg deler med 7 andre = totalt 8 stk, har kontroll på det. Men, kven er stand in? Ein ryddig person med normal hygiene og beherska sjølvkontroll ved inntak av alkohol er å føretrekke…

@bobba50
vokst opp i tykkeste bedehusområde
alkohol er seff ikke å anbefale - de blir det mye faenskap

Det ville kanskje være kjekt å få litt mer info om hva vi kan forvente av det offisielle programmet innen man forplikter seg til å være med på lukkede, obskure smakinger i mørke kjellere og busskur i tusen kroners klassen, @cunningham Vi skal reise Sørlandet rundt, besøke bryggerier og puber, men det var vel også snakk om en form for grand tasting også om jeg husker riktig? Noe som skulle avvike fra den vanlige normen der deltakerne stiller med sine egne skatter. Bare kjekt å vite at man ikke risikerer å avslutte kvelden med “perler for svin” i bokstavlig forstand. Dersom grand tasting innbefatter å få smake 10 herlige skatter frem til kl. 21 så er det fint nok det, men de fleste har sikkert litt ekstra kapasitet og er klare for et par til, men i motsatt fall dersom jeg drar fra den offisielle biten full og mett som en tvangsfora peking and klokka 4 om morgenen så er ikke en ny master class smaking det som står meg nærmest.

litt kort innpå her @Beer5000

men @yngwie skal snart til Aalborg…da blir “grand” tasting ølet klart

Vakre halvdel?
Kan det være @discobot ?

:crystal_ball: Cannot predict now

Godt nok svar det, her lukter det masse eksklusivt øl.

Har ikke lista klart ennå, men forsøker etter beste evne å finne ni øll det ikke er ratings på blant deltakerne. Penger i banken (backlog på RB-sørlandsk) og Bryne blir selvfølgelig ikke hensyntatt.

Eg drikk alt! Ingen allergier eller intoleranse. Tar gjerne ein Barrel Aged Tuborg om du kom over det i Danmark