Nyheter 📰

Det har utvilsomt sammenheng med at folk har dĂ„rligere rĂ„d, ja. Vi som lever pĂ„ “Statens KunstnerlĂžnn” ( = pensjon, det er virkelig en kunst Ă„ klare seg pĂ„ den) merker det godt.

Og det har nok ogsÄ sammenheng med at en del av de minste bryggeriene ikke har vÊrt tilstrekkelig kvalitetsbevisste. FÄr hÄpe at TÞsse Brygghus klarer seg - forelÞpig har jeg ikke smakt noe derfra.

TÞsse (MÞlle) har levert ein del kornprodukt ei stund allereide, sÄ dei har vel litt fleire fÞter Ä stÄ pÄ enn dei fleste. SÄnn sett burde det vere stÞrre sjans. Men lokasjon er ikkje akkurat ideell for besÞk pÄ brewpubben for eksempel, anna enn for lokale. Tvilar pÄ eg kjem til Ä gjere det frÄ Bergen i alle fall.

Da blir det brygging igjen pÄ gamle CB sin tomt.

3 Likes

Ikke norsk, men spennende nyhet fra Oud Beersel. Kan jo hÄpe de dukker opp pÄ polet etter hvert.

For Þvrig er der sÄ mange interessant nyheter pÄ dagens polslipp at jeg har ikke en snÞballs sjans i helvete til Ä fÄ kjÞpt alt jeg har lyst pÄ. Jeg er ikke engang ferdig med alt jeg kjÞpte fra FORRIGE polslipp.

1 Like