NOW ALL WE NEED IS A DATE!
I’d like to suggest a Saturday, and I’m skipping the first few which already have beer events going on… Please tick your availability!:
Ik denk dat ik de crawl maar een keer over ga doen met @Benzai wanneer ons beider kroost is verdubbeld en de rust in huis is weergekeerd. Tis voor mij allemaal (de populaire data) te dicht op de uitgerekende datum (1 maart).
Oh sorry jongens, daar was ik me niet bewust van, wel jammer om twee van onze aanvoerders te moeten missen! Heel veel succes en sterkte in ieder geval met de gezinsuitbreidingen…
(I’ve just sent Kaapse Maria an email to inquire and prep them for March 3 and give me an estimate for the price of a dinner per person there, I have no clue)
I might insert myself into this plan, if only for the genius of the poster. I also might not, because I should probably be unpacking from moving back from Brussels
Excuus voor de late reactie, we waren drie weken met vakantie en zijn net weer geopend.
Meestal ga ik uit van ongeveer €28,- p.p, dat zijn ongeveer 5 gerechtjes per persoon, voor eten.
Vanaf 8 personen kan je ook kiezen voor een boil met mosselen, friet, zeekraal en lamsoor (zeewier). De boil wordt direct op tafel geserveerd en kost €19,80 per persoon. Ik heb een foto ter illustratie toegevoegd, dit is wel een boil met andere gerechten.
De bieren die we op tap hebben verschillen tussen de €3,- and €7,50.
De bieren van Kaapse brouwers gaan tot €5,50.
Last poll results were pretty mixed (56% vs. 44%), plans change, thoughts change… I’ll ask for a final vote for dinner reservations again in a few weeks when we’re getting closer to March 3.