Raid over Rotterdam - pubcrawl

Komt dichterbij heren, en het lijkt er zowaar op dat ik erbij kan zijn! Ik ben voorstanden van niet uitgebreide diner activiteiten. Gewoon ff wat kanen snel (of iets minder snel) maar niet uitgebreid tafelen.

1 Like

ja zo heb ik ook gestemd, maar dat komt doordat ik maar beperkte tijd heb, en ik weer ellenlang in die kut trein moet zitten, waardoor ik het helaas niet heel laat kan maken.

Ik was zelf wel nieuwsgierig naar Kaapse Maria en de beleving er van maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik er ook naar neig om voor een vlugge maaginjectie te kiezen. Keertje rustig tafelen bij Maria kan beter in een andere context. Zeker als @benzai er ook bij is :yum:

2 Likes

Rustig en @benzai is geen goeie combi inderdaad :innocent:

2 Likes

Toch zegt hij minimaal 4x per jaar dat hij voortaan rustig gaat doen.

Qua nieuwe bieren wel maar qua gedrag ho maar.

Je haalt de Benzai wel uit het speciaalbier, maar je haalt het speciaalbier nooit uit Benzai.

Daarvoor moet je ook minimaal 24 uur niet drinken.

Hmm het is al de volgende week, maar helaas zal ik me moeten afmelden

Het schema blijft voorlopig zoals het is trouwens? Kaapse Maria gingen we geen diner doen, maar kunnen we wel gewoon wat biertjes proeven?

Dat lijkt me nog steeds wel de bedoeling ja, we zullen in de nabijheid van één der bestemmingen moeten zoeken naar een ranzig frituurkot of kebabhuis om aan de schreeuwende lusten der spijsvertering gehoor te geven

1 Like

Ik zit er nu trouwens pas goed naar te kijken: Kunnen we niet beter in de Pelgrimhoek beginnen en bij de Kaapse eindigen? Ik vermoed dat Kaapse wat meer keus heeft qua finishers, plus een bottleshop voor evt bier voor onderweg/thuis. Maakt mij verder niet uit hoor, ik pas me aan aan de meute, maar misschien is dat nog een overweging.

Ik weet niet of dat wel kan vanwege de openingstijden…

Wegens openingstijden van Noordt e.d. was deze volgorde bepaald, oorspronkelijk had andersom ook mijn voorkeur

Ah, goed punt. Ik had alleen naar de openingstijden van Pelgrim enzo gekeken.

Hoe kom ik het makkelijkst bij Kaapse met OV? Of spreken we met een paar mensen af op Rotterdam Centraal?

Met de metro en een stukkie lopen. Gewoon routeplanner/google maps volgen. Wachten op elkaar is bij Kaapse iets comfortabeler dan op Rotterdam CS… Dat was het idee.

1 Like

Ook net even gekeken naar de reisopties, maar gelukkig heeft de NS er halverwege maar een extra busreis tussen gepland, ik was al bang om het binnen de 3 1/2 uur te doen nl :scream:

1 Like

Jij weet duidelijk niet hoe goed ik ben met metro’s. Ik zorg wel dat ik iemand kan volgen.

1 Like

Kun je niet beter vliegen vanuit daar? :wink:

1 Like