Ratebeer en andere ergernissen

Nou ben ik ineens toch weer Potjebier1

Nietes!

:confused:

Weet je wat me ook stoort aan het nieuwe forum, ik kan niet meer makkelijk naar jullie ratings gaan, als ik op jullie namen klik zie ik geen ratingsā€¦ het is alsof het nu 2 sites zijn :S

Of vanop dit forum een bier proberen zoeken in de search barā€¦clicketty click nog aan toe!

Uh ok, wilde gewoon ff een link inplakken, maar dat schijnt ook niet meer te werken zoals het altijd werkteā€¦

Gesnapt, je was gewoon aan het badgehunten!

Zo ben ik.

Ik dacht ook eens even mijn mening over 2017 en 2018 te geven, maar begon me meteen weer te ergeren aan de lay-out van dit forum. Godverdegodver ā€¦

Of wordt ik nu echt te oud? Ik ga bier drinken!

Je bent gewoon omver geblazen door de hoeveelheid functies die dit forum heeft. Begin maar eens met editen in dat andere topic :stuck_out_tongue:

Meer dan 140 tekens mogen gebruiken is ook eng.

Een brouwer op moeten zoeken die A brewery heet. Dat had toch handiger gekozen kunnen worden

Speciaal voor Benzai, de nieuwste Omnipollo :stuck_out_tongue:

1 Like

Ik heb geen idee hoe dat glas in elkaar zit.

Het lijkt wel een ballon of iets dergelijks

Tijd voor een Omnipollo boycot tot de waarheid boven tafel is.

Ik dacht dat je me gewoon zat te fucken maar het is dus echt iets? Waar moet het heen met deze wereldā€¦

Verschrikkelijk. Bestel je online bier, vergeet de persoon die je pakket inpakt op de fles te kijken welk bier hij in zā€™n handen heeft. Als het netjes wordt opgelost is het allemaal niet zoā€™n probleem, maar toch baal ik van zoiets wel altijd. Kleine moeite om ff op de pakbon en op het etiket te kijken of dat matcht.

Heb de verkeerde fles Fantome gekregen (jaja, dat ik het Ć¼berhaupt koop is al mā€™n eerste fout natuurlijk) en daarnaast heb ik een bier 2x gekregen, terwijl ik twee verschillende heb besteld. Kan gebeuren, alleen het ene bier is een blikje van 33cl en de ander een bomberfles. Scheelt ook zoā€™n 15 euro in de prijs :stuck_out_tongue: