Sider 🍏

Stadig meir populÊrt med sider i Norge. Nye sideri dukker stadig opp, pÄ tide med ein eigen «topic» :grinning:.
NÄr korona viruset slepper sitt klamme tak om landet, er det kanskje pÄ tide med ein «Tour de sider« i Hardanger??

Henta frÄ turistbrosjyre.

3 Likes

PS: andre kan godt kjĂžre :grimacing::crazy_face::crazy_face:

Vurderte som nevnt tidligere Ä dra pÄ ciderfestivalen i Odda rundt 8. mai (fagdag, forhandlerdag og Äpen dag), hvis jeg fÄr kabalen med smaking, overnatting og kjÞring til Ä gÄ i hop. Men nÄ er jeg stygt redd for at hele greia blir satt pÄ vent, og at vi mÄ sitte hjemme og drikke Corona med lime i stedet.

1 Like

Om dette viruseriet dreg ut i tid, kan det bli vanskeleg Ä fÄ tak i Corona :smiling_imp: Produksjonen i Mexico er vist stoppa


Siderfestivalen i Odda er utsatt 1 Ă„r


Sitatramme
Du kan prÞve varianten ute lime ogsÄ kankje en litt annen rating nÄr smak endres. :innocent:

Lite informasjon Ä finne om dette sideriet. Lite aktivitet pÄ fjÊsboka, nettsida er nede og null ticks pÄ UT. Er det fortsatt aktivt? @Inbreak?

Aldri hÞyrt om det ein gang. Men fÄr ha det pÄ boka mi til eg skal innover til Hardanger pÄ jobb igjen eller noke slikt. FÄr eventuelt forhÞyre meg med andre produsentar i omrÄdet nÄr eg etter kvart snakkar med noken igjen. Vil tenke meg dei fleste kjenner eller kjenner til dei fleste innover fjorden :stuck_out_tongue:

Kor finn du at dei lagar sider dÄ? Ser no meir ut som berre ein fruktgard som sel frukt og saft

2 Likes

Fant mer info her:


17 sidergardar er listet opp

3 Likes

Hmmm
 added the cideries as places too. Harding is the most questionable one really, absolutely no other internet presence, while this page lists it as Utne while the map puts it in Grimo. Odd.

Should Kveik Brygghus also be added as a place too? I think @larsga was there at least?

I would definitely add Kveik Brygghus as a place. It’s a real, commercial brewery that also makes cider (it’s on an apple farm). They’ve had their beers served at the local hotel and in Voss, I know. And they do receive visitors.

2 Likes

Hmmm, that was fast. I was planning to do the same, in a couple of days :grinning:
A shame we had to add cidery as brewery. I have asked for a «Cidery» option for places some while ago. Nothing has happened :imp:

We seem to be in the “losing features” phase, not “gaining features” or “returning features” phase apparently.

Er det forresten noken som er interessert i sider om eg fÄr tak i? Tenker eg mÄ svippe innom her og der nÄr eg er pÄ jobbtur i nÊrheta neste gang :smiley:

Er du i Stavanger-omrÄdet fÞr sommarferien, er eg interessert i sider frÄ heilt nye sideri :+1: Men, ikkje utenkelig at eg tek turen til Hardanger i lÞpet av 2020, om ikkje eg dauer av korona


Veit i grunnen ikkje kva som skjer med reiser og ferie. Men ikkje umulig at det kan verte norgestur bÄde hit og dit nÄr ting pÄnar igjen. SjÞlv skulle eg gjerne hatt tak i alle typane frÄ Fossmoen. I vÊrste fall fÄr vi sende pakke begge vegar med bussen :stuck_out_tongue:

Dyrt


Dyrare Ă„ kĂžyre heile vegen og hente sjĂžlv :joy: