Nieuw forum, nieuwe delen.
Ik ben even mijn backlog aan het invoeren, via app, star ticks en proper ratings. Het voelt bijna als werk.
Nieuw forum, nieuwe delen.
Ik ben even mijn backlog aan het invoeren, via app, star ticks en proper ratings. Het voelt bijna als werk.
Wat…een…kutratings…
maw, je bent de untappd-tick functie aan het gebruiken
Alles door elkaar. Waar ik geen redelijke omschrijving van heb, wordt een tickje. Zoals het hoort. Ik verzin niets.
sjezus. Dit is wennen zeg.
Is ik kan er ook echt geen wijs uit. Ben al blij als ik het NL forum überhaupt gevonden krijg…
Op je pc gewoon een bladwijzer/bookmark maken. Op je telefoon is het 2 keer klikken (bij mij iig).
Vooral irritant dat je niet meer vanaf het forum direct naar de latest activity kan, of ben ik nou heel scheel?
Idd extreem irritant ja
Hmm geen Frans regionaal forum nog? maar ehm vraagje, weet iemand welk bier dit is?
Alvast bedankt.
@svd1 Je kan nu direct plaatjes posten he, gewoon in je bericht slepen
Het is zo te zien een brouwer die nog niet in de database staat. Lekker toevoegen dus!
Niet direct nee, maar klik linksboven op het RB icoontje en je gaat naar de algemene homepage. Van daaruit is het maar 1 klik op je naam rechtsboven en die stuurt je meteen naar de latest activity page
Wordt wel gefixt als het goed is. Ik ergerde me er ook aan en had het gemeld in het feedback topic en onze leider zou het gaan fixen.
@caesar Waarom ik twijfelde is dit: https://www.ratebeer.com/brewers/brasserie-de-la-thierache/12399/
Een Belgische brouwerij… maar die fles is van een Franse brouwerij… hmm weird
En waarom heet ik hier opeens svd1 ?? WTF
Dat betekent dat je 1 waarschuwing hebt. Bij de 2e worden al je ratings omgezet naar ticks en bij de 3e wordt je gebanned.
Ja, die Belg zag ik ook, maar dat moet een andere zijn. Franse (lokale) brouwerijen staan heel vaak niet in de database, zelfs niet altijd in de Uncrappd database. Frans lokaal spul komt zelden buiten de gemeentegrens en wie gaat er nu naar obscure Franse plaatsen, waar een of andere ongewassen boer in zijn ouwe schuur in een ketel staat te roeren?
Voor die naam: stuur even een berichtje naar JoeT. Ik heb niet hoog genoeg rechten om je naam te veranderen (wel geprobeerd).
@Benzai moehahaha!
@Benzai bedankt de uitleg
@caesar ik zal het toevoegen dan, heb een ambree en een blond. Altijd leuk Frankrijk afstruinen naar kleine brouwerijen. En ik heb de grote heer een mail gestuurd.
Ik zie bij een van m’n dealers dat er een hele mep aan nieuwe White Labels (“Emelisse”) de markt op geslingerd zijn. Wie durft? Die ene rating hier op RB beloofd niet veel goeds
Ik ga mn lokale slijter even checken, maar als die ze niet heeft stuur ik je even een verzoekje ben best benieuwd. Vrees alleen dat ze de goede reputatie en daarmee de merknaam vakkundig om zeep aan t helpen zijn.
Als ik ze voor een normale prijs zie neem ik ze mee. Ik heb zelf nog niks verschrikkelijks op van Emelisse. Is het zo erg?