Voor de place-raters > doen jullie nog wel eens oude ratings aanpassen?
Ik was gisteren bij de Molen in Bodegraven en man man wat is die plek acheruit gegaan, vooral dat wat als bottle shop moet doorgaan.
Ik pas eigenlijk nooit meer aan na de eerste rating. Jammer dat ze daar zo achteruit gegaan zijn, was vroeger een mooie plek om even langs te gaan als je in de buurt was. Goed om te weten. Misschien moet ik ook nog eens door mijn oudere ratings heen lopenā¦
Toevallig laatst nog nadat ik bij Krux ben geweest, voorheen Bruut Brouwcafe. De plek is prima maar dat bierā¦
Heujj we kunnen weer inloggen!
Weet iemand nog een winkel met obscure landjes? zit een beetje vast aan mijn 158 landen (159 met Cook Islands bij een maat die nooit tijd heeftā¦)
of gaat iemand nog naar een obscuur landje die wat mee kan nemen voor me?
Wat zoek je nog? Wat is je top 10 āeasiest to rateā landen?
Friesland , Vlieland, Ameland, Zeeland
goed idee, dat zijn:
van āāmakkelijkāā naar moeilijk
1 El Salvador
2 Bahamas
3 Malaysia
4 United States Virgin Islands
5 Jordan
6 Belize
7 Kazakhstan
8 Cayman Islands
9 Malawi
10 Turks and Caicos Islands
zijn ihmo niet de meest voor de hand liggende landjes.
helaas heb ik de meme etiketbieren van Vatican City niet gevonden in het Vaticaan afgelopen weekend
Ha, tja, die zijn in NL vrij kansloos, or youād have to ask if @jmgreenuk can bring you Malaysian beer next time heās back from Malaysia. Is voor mij ook het enige land wat ik heb geticked van je lijst, maar toen was ik daar.
Iām in The Hague from the 10th to the 20th October. I can bring Malaysian beer. Let me know.
heya @jmgreenuk , what would you want in return for it?
Nothing at all! There isnāt much canned Malaysian beer. There are only three official brewers in Malaysia, but one or two others who are brewing via the back door. Most is sold on keg. Just meet me in The Hague and beers are yours. I have a couple of cans in my fridge right now but I can probably find one or two more.
oww that would be awesome, sure lets meet up somewhere in Den Haag!, would sunday 13th of October during the day fit for you? wait let me DM you as not to clutter the forum (not that its busy here anymore xD)
Was great meeting @jmgreenuk !!
question for the mods, i know its a touchy subject butā¦ do we have a russia mod? found a duplicate of Platina Latina
https://www.ratebeer.com/beer/baltika-platina-latina/1195423/
https://www.ratebeer.com/beer/platina-latina/1186968/
Ondanks dat de aanstaande dood van Ratebeer nog vers is wil ik iedereen toch nog een goeie jaarwisseling wensen en dat we volgendjaar nog gezond mogen door ticken op Brewver of Untappd of een herrezen Ratebeer ofzo
Beste wensen alvast he