Slowchatje deel 1

heb ik iets gemist en zijn beeradvocate en utappd samen gegaan?
vraag me niet waarom maar ik zat in de shop van untappd te kijken en zie allemaal beeradvocate merch

Nijmegen locaties ook weer eens opgeruimd, wie gebruikt die feature hier Ć¼berhaupt nog?
Mis toch wel de tijd dat het actief was hier :joy:

2 Likes

Ben in india nu in niet toeristische gebieden, toch maar zaken toevoegen. Bedoel beershop met 3 bhutaneese bierenā€¦

Jullie nog leuke vakantie bestdmmingen binnenkort?

3 Likes

Klinkt goed. Veel plezier daar! Die drie bieren zijn vast geen NEIPAā€™s of Pastry Stoutsā€¦? :grin: Ik heb zelf geen vakantieplannen op korte termijn, maar kijk wel al uit naar Wales in de zomervakantie.

1 Like

Haha nee tot nu toe strong pils/lager dingen, mooie notitie hier: abv no more than 5% of abv between 5% and 8%. Ze nemen het niet zo nauw hier. Overmorgen naar bangalore, daar zijn wel wat craftbeer plekken hoorde ik.

Wales klinkt nice!

1 Like

begin mei naar Windischeschenbach en Bamberg. In de zomer zit ik aan Engeland te denken. Lekker weer eens gewoon bitters proeven.

3 Likes

Koss in juli. Kijken of ik wat Griekse ticks kan scoren. Berlijn in september.
Mooi man Indiaā€¦ pionierswerk wat ratebeer betreft. :wink:

2 Likes

Haha ja ik merk wel dat het aanpoten is met data toevoegen haha. En veel mond tot mond voor nieuwe dingen vinden. Maar je hebt hier maanddn nodig, niet normaal groot deze stad/dit land.

Have fun in Griekenland alvast, vast wel wat te bieren daar

1 Like

Vorig jaar Zuid-Engeland gedaan, van de Tunnel tot aan Cornwall en terug. Zeer aan te raden. En niet alleen voor de Bitters. Wees wel voorbereid op 3e wereldland-wegen.

1 Like

Griekse eilanden zijn tof. Ga zelf weer naar Syros (mā€™n schoonfamilie komt er vandaan) en Naxos. Heb weleens wat via greekbeershop.gr naar het eiland laten komen. Google translate is your friend.

1 Like

Altijd fijn als het 'ā€˜beoordelingsā€™'deel van de site eruit ligtā€¦ of ben ik de enige momenteel?

heeft er idd een tijdje uit gelegen. Heb zelf geen problemen gehad.

ahja is die dubbele boekhouding ergens goed voor he, gewoon door tikken en backlog overzetten xD

Denk je Cypriotische craftbeer te kopen, gebrouwen bij Frontaalā€¦

Helaas is het stil hier, mag niet meer spammen :joy: mag de mods geen voer meer gooien dus moet mn berichten editen. RIP RB NL Forum :stuck_out_tongue:

Still alive, je mag weer spammen :slight_smile:

1 Like

4900e rating vanuit Wales. Mooi bierland trouwens. Probeer hier vooral in Wales gebrouwen bieren te drinken. Traditionele Engelse stijlen uiteraard, veel Pale Ales / IPAā€™s, nog regelmatig op fles maar ook steeds vaker in blik zo te zien. En als je wat verder zoekt ook brouwerijen als Crafty Devil, Dark Element en het pas gestarte Cold Shelter (allen uit omgeving Cardiff) die zich richten op dikke NEIPAā€™s. Verrassend ook brouwerij Geipel, die zich richt op Duitse bierstijlen. In het noorden lijken Purple Moose en Wild Horse de grotere spelers te zijn, die beiden een uitgebreid assortiment van allerlei bierstijlen brouwen. Barrel Ageing lijkt hier nog in de kinderschoenen te staan. Nog niet tegengekomen, maar hoop hier in de komende weken nog wel iets van te vinden.
Op naar de 5000 dusā€¦

4 Likes

omg er is een ratebeer update, het ziet er opeens nieuw uit! wat is dit? innovatie in ratebeer?

Jaja, ome Joe T is uit zā€™n winterslaap ontwaakt.