Borefts 2018

Hey, ik ben dit jaar niet weg in het Borefts weekend. Misschien moet ik maar eens gaan kijken waar al die ophef over is…

Vrijdagticket in de pocket! Ff met de trein retour vanuit het zuiden. Is me vorig jaar goed bevallen.

Heeft er al iemand inside info mbt de lineup?
Vorig jaar werd rond deze datum al de 5e brouwerij voorgesteld.

Ja, De Molen zal er wel staan

4 Likes

Haha, heerlijk :slight_smile:

Meestal zijn het brouwers waarbij of John of Menno dit jaar op bezoek is gegaan. Wie gaat er even de social media af?

Alvinne will be there, Glenn dropped a comment somewhere on Facebook.

1 Like

Zo ongeveer de gehele line up was (bij de organisatie) al begin april bekend, weet ik uit betrouwbare bron (de organisatie). Maar er zijn geen namen genoemd :unamused:

Zie post #4 in dit draadje

Alvinne is always there, they are part of the festival. (just like Struise was in the early years.)

Borg, Wylam en Alvinne bekendgemaakt.

2 Likes

Yessss

Niet verkeerd. Ben vooral blij met Wylam.

Prima - Wylam is helemaal nieuw voor me zelfs

Twee mooie namen, mooi! (Alvinne is ook mooi, maar natuurlijk al bekend.)

MONYO, Beerbliotek en Uiltje ook toegevoegd.

1 Like

En de volgende 3: Pohjala, Tommie Sjef en Dougall’s

1 Like

Tommie Sjef weer, nice.

Sluit maar weer achteraan in de rij…

Voor Tommie ga ik gerust een minuut in de rij staan. Z’n flessen kom ik (als niet insider) zelden tegen en zijn €22.50 ofzo, dus op zo’n festival wil ik alles van 'm hebben :stuck_out_tongue:

Tenzij ik een grapje mis, dan slaat deze reactie waarschijnlijk nergens op. Vorig jaar viel het wel mee toch?

Ik heb zeer goede herinneringen aan een licht aangeschoten (euphemisme!) Tommie Sjef, die voor m’n neus een fles ? Opentrok en uitschonk op Borefts

1 Like

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het niet weet, ik was er niet bij vorig jaar. Ik ben afgegaan op foto’s waarop gigantische rijen stonden bij Tommie, die in zn eentje flessen aan het uitschenken was. Dus waarschijnlijk slaat mijn reactie idd nergens op :grin: