Italienske tilstander 🇼đŸ‡č

Det har dukket opp noen place ratinger som har vért temmelig vel
ikke helt innafor
100 score pĂ„ steder de sannsynligvis har en tilhĂžrighet til, og veldig lav pĂ„ noen “konkurrenter”
Tror Edvard slettesaks vil slÄ hardt ned pÄ slikt
Vi har selvfĂžlgelig alle lov til Ă„ mene hva vi vil om steder vi er innom
Men dette er mer systematisert juks

Takknemlig for tilbakemeldinger pÄ ratinger det stinker av


1 Like

Italienske tilstander pÄ heile RB i dag? Kjem ikkje inn pÄ anna enn «Forums»

Format c:

Forza Italia

En fÄr vel fortsatt rate inbev sine?

Nyere plassratinger, ekstremt lave eller ekstremt hÞye, helt uten kommentarer, bÞr kunne slettes e.m.m., om jeg har forstÄtt RateBeers retningslinjer riktig. Men det er kanskje best Ä fÄ velsignelse pÄ det lukkede admin-forumet for at denne tolkningen er riktig?

Nuked


Den klassiske Italienske er jo Ä gi sin favoritt (eller egen) pub 100 poeng og naboen dÄrlig score uten kommentarer. SÄ finner man ut etter en mÄned at man bÞr ha 10 ratinger og slenger pÄ de siste 8 samme dag med en tilfeldig score mellom 25 og 60 et sted. Samtlige uten kommentarer selvfÞlgelig.

Det er faktisk et problem nÄr mange steder bare har noe mellom 10 og 20 ratinger fra fÞr men egentlig ganske gjennomskuelig. Admin kan jo f.eks forsÞke Ä sende en PM til vedkommende bare for Ä sjekke at det virkelig var meningen med 100 poeng uten noen kommentar - og vil neppe fÄ svar for vedkommende har ikke til hensikt Ä bruke RB til noe mer.

har sendt mail til den det gjelder
og at det er hyggelig at han er aktiv her pÄ RB - men han mÄ skrive litt ogsÄ
(ellers kan han jo bruke un
 hihi)

SÄ har vi ein kar fra SÞrlandet som visstnok bare har rated 5000 Þl, som har gÄtt fullstendig ordbananas pÄ ein plassrating i Oljehovudstaden. Det var hakket fÞr eg mÄtte bla om! Var sÄ langt at eg mÄtte ha ein Þlpause midtvegs! Er det lov Ä skrive sÄ lang rating??:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

SÄ lang avhandling fÄr du ogsÄ nÄr du omsider blir ferdig Ä skrive din rating av fantastiske Centrum bar pÄ Bryne er Kjetil, hvis ikke noen rekker Ä rate stedet fÞr deg da :smile:

Dei har mista skjenkelĂžyve ut Ă„ret