Norske bryggerier 🇳🇴

Bare ein rating på UT i 2020.

1 Like

Melding fra Bjørnafjorden Bryggeri, på deres facebookside:

“Hei folkens! Me har fått mange stygge knakkar i fleisen i år, me har vore kreative og optimistiske, og prøvd å stå han av og kome vidare mot der me vil. Det kjem derimot alltid ein ny knakk, og no heng me i taua. Handkledet er på veg inn, me legg ned bryggeriet i løpet av dei neste vekene. Tusen takk til de herlege folk som tydeleg har vist at de likte det me gjorde, skulle ynskje me kunne klone dykk i alle fall ein tigang. Dei som har tinga skjorter: desse er på veg, og er med eitt meir eksklusive enn me ville…glas er allereie på bryggeriet for dei som vil hente. Me har ope torsdag som vanleg, stikk gjerne innom og grin litt med oss.”.

Hvis noen av dere tilfeldigvis har 16 mill. liggende å slenge, er der muligheter for å investere dem på Grünerløkka.

1 Like

Det var nå som f…

Øl frå Humbrygg frå juni 2020 og framover, er nå brygga i Hønefoss. Humbar blir då eit taproom sidan brygginga føregår på andre sida av elva i lokala til tidlegare Hønefoss Bryggeri. Rett ved Scandic Hotel.

1 Like

Det presiseres nå at det er bygningen, og ikke Brygghusets virksomhet, som skal selges. Der kommer en ny annonse som skal gjøre dette klart.

Steinkjer Mikrobryggeri og Midtpunktet Bryggeri. Har spurt litt rundt på pub i Steinkjer. Ukjent for alle og ingen aktivitet på UT i 2020. Er frista å sette som retired. Har @bergstaden ei formeining?

Han som driver / drev Midtpunktet snakket jeg med i Trondheim på festival i fjor.
Han bor delvis i USA og fikk brygget ølet sitt der.
Etter det jeg forstod så var han i Norge på noen festivaler i Trøndelag og noen få puber i Steinkjer området, Det er den info jeg har om de.

Hogna Bryggeri har hatt colab brygg med Midtpunktet, så kanskje de har mer informasjon ?
Går an å høre med de.

Ingen øl frå Midtpunktet på pub i Steinkjer i 2020.

Søndag og ingen øldestinasjoner til no. Fekk endeleg tid til å kjøre «Villmarksveien» som går meir eller mindre parallellt med E6 mellom Majavatn og Korgen. Fantastisk veg! Topp avveksling frå den meir einsformige E6.

Sikkert lett å forstå kva for eit bilete som har gitt bygda Hattfjelldal det norske namnet :thinking:

Mo i Rana har dei einaste inntakte russergravene frå 2.verdskrig. Resten blei flytta til Tjøtta under «Operasjon Asfalt» Folk på Mo hindra dette arbeidet!

Blir snart ein liten tur ut for å sjekke ut Mo i Rana sentrum. Kjem nok til å oppdatere dette innlegget litt seinare i kveld. Og, det blir færre reisereportasjar framover. Frå i mårå av er eg i Lofoten i omlag to veker. Men, blir nok eit par innlegg før neste ølrally, som blir i Tromsø 15.juli

4 Likes

Ikke store foreventningene i Mo i Rana.

Er veldig fornøyd så langt med min virtuelle deltakelse. Velkommen til Tromsø om vel to uker. :sunny:

Det er et hyggelige steder der for å spise et måltid med en god øl til og et par hyggelige puber til, men det betinger at hovedmålet ikke bare er å ticke. Så ligger det jo også to bryggerier der i området.

1 Like

Hmmmm, tur til nabofylket til hausten🤔

1 Like

Første ølet er nok tilgjengelig for drikking innen kort tid. Veit ikkje heilt kva dei meinar med åpning av heile lokale til hausten.


Qvart solgt til Homborsund, men merkenavnet og ølet til Qvart består.

Blir det med Qvart som Tou, Nordlands, Frydenlund og Dahls under Ringnes? Og, Borg under Hansa Borg?

Og, trudde Qvart var eit større selskap enn Homborsund? Virker som ein dverg sluker eit større bryggeri. Kva er årsaken til dette? Har ildsjelene på Qvart mista gnisten og lysta?

Qvart består under samme navnet, og i de samme lokalene. Da beholder vi status quo, bortsett fra at bryggerinavnet bør få tilføyd (Homborsund) i parantes bak.

Altså, slik det er med Nøgne Ø i dag: Nøgne Ø (Hansa Borg)

Men, så var det Beer5000 sitt poeng, skal Homborsund fortsatt stå som «Client Brewer»?