Ratebeer en andere ergernissen

Ik ben het volgens mij met iedereen oneens. Al die experimenten vind ik erg leuk, het levert weliswaar soms beroerd bier op, maar dan iig interessant beroerd bier. Al die degelijke tripels val ik van in slaap.

Ik denk dat ik er ook vooral bij De Molen extra over struikelde, omdat De Molen met de wat experimentelere bieren bij mij de laatste tijd niet meer zo hoog scoort.

Antwoord op vraag: ja. Dus mega ergerniswekkend nu.

Antwoord op stelling: eens, als dat (relatief probleemloos rating invoeren) het enige criterium is dan kun je stellen dat de site er niet slechter noch beter op is geworden sinds pakweg de oprichting.

Waar staat er Nederlands? Behalve de advertentie is bij mij alles in het Engels, ligt misschien aan je browserinstellingen?

Daar ligt het ook aan, maar dat is te ingewikkeld en boos doen op Ratebeer is trending :stuck_out_tongue:

Edit: Ik moet wel toegeven dat ik het in Safari op mā€™n telefoon ook niet kan aanpassen zonder mā€™n telefoon op Engels te zetten.

Maargoed, van wat Nederlandse tekstjes wordt Ratebeer niet onbruikbaar dus het boeit me niet.

Ik hoor graag de oplossing, scheelt een hoop ergernis

Bierproeverijen anno 2018.

5 Likes

In ieder geval wel in het juiste forum geplaatstā€¦

1 Like

haha, nice. Ach jong geleerdā€¦

Of niet? Maar ziet er gezellig uit. Hoeveel was de tickstand op het einde van de dag?

Twee lege bellenblazen.

1 Like

Ik gebruik Chrome, zowel op de laptop als mobiel. Heb eigenlijk nooit problemen. Alleen rb geeft me ineens een NL site. Browserinstellingen zijn al vanaf het begin van de conversie van rb naar Nederlands omgezet naar het Engels.


Maar op de Ć©Ć©n of andere manier blijft rb in het NL weergeven.

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet waarom het me mateloos irriteerd om de bekende engelse termen ineens in het Nederlands te hebben. En dat oude ratings in het Nederlands ineens bovenaan staan.

Dat is idd super kut, maar dat hebben meerdere mensen al aangegeven bij de leider.

Voor je taalproblemen al een cache refresh geprobeerd? Ctrl + F5

Ja. Werkt niet :frowning:

Ik begin een beetje Benzai ergernissen te vertonen. Ik begin er (weer) klaar mee te raken, dat ze zoveel ā€˜featuresā€™ inbouwen, waar gewoon compleet totaal niemand om heeft gevraagd. Er zijn honderden zaken waar mensen wel om vragen, maar daar werken ze dan niet aan. Wat zijn die minions in godesnaam aan het doen daar? Aaaarrrrggghhh #%@##$&^

2 Likes

Mijn 2jarige leert bellen blazen met belgisch tripelschuim. Het is een natuurlijk aangeboren gedrag, dat je gewoon nog wat in gestructureerde banen moet leiden.

1 Like

Ja hoor, we hebben er weer een. In de categorie ā€œik heb werkelijk geen flauw idee wat een ipa isā€: gebr ducaat. Gewoon een belgian strong ale zonder hop. En zelfs voor een belgian strong ale nog matig. Kans loos!

1 Like

Ik merk dat ik ook strenger wordt voor de nieuwe Nederlandse probeersels die het niveau nog niet bijna halen. Ik hield er altijd rekening mee dat ik het gevoel van brouwers niet wilde kwetsen, maar na de zoveelste veel te zoete kruidenbom heb ik dat laten varen.

Ik zou toch zweren dat ik die La Schiff al tig keer gezien heb in de database. Maar toch onvindbaar.

Boeie, RB is toch zo deaud als een pier

1 Like

Is een punt idd