Ratebeer en andere ergernissen

Nou, het besef begint te komen hoor… :joy:

Ben je weer in een Facebookdiscussie beland?

Nee dat niet. Daar is het wel weer eens tijd voor eigenlijk.

Pro tip: ga eens kijken bij Beer Geeks!

1 Like

Het is al haast weer bijna Sinterklaas :wink:

1 Like

Dat moest er nog eens bijkomen…

Tijd voor zwarte bieren! :sweat_smile:

Ook kansloos wil je een foto van wat biertjes plaatsen, zit de mailbox van Ratebeer vol

Ga naar beoordelen of raten of whatever en klik daar op upload, dan hoef je de foto niet te mailen maar kun je m direct uploaden.

Je kan altijd een foto toevoegen bij een bier. Al weet ik ff niet waar t voor niet-admins zit in de nieuwe layout. En ik zal de mailbox binnenkort eens legen.

Dat kon voorheen wel op Upload klikken maar die is weg met die nieuwe lay-out. Er is een pen icoon waar ik moet op klikken onder het hartje, en daar een keuze maken

Maar als je op “rate this beer” klikt of wat er dan ook staat dan staat er wel.een upload link waarop je kunt klikken:

Ik zei dit al, maar de mensen hechting geen waarde meer aan m’n bijdrage tegenwoordig.

Binnenkort maar eens m’n ratings in Untapped kloppen.

Excuses voor het niet snel oppakken, de veranderingen gaan te snel voor me

Waar is dat ‘mijn favorieten’ hartje voor? Is dat de zoveelste feature, waar we niks aan hebben?

2 Likes

Correct

1 Like

Joe heeft de statistieken er nog eens op nageslagen en alles gaat perfect. Dat favorieten-hartje zorgt voor recordaantallen nieuwe users.

2 Likes

Haha. Ja, het is tenenkrommend.

1 Like

Hartjes op het forum doen het anders prima! :wink:

3 Likes

Zolang we ticks niet kunnen zien, zien we ook niet hoeveel mensen de site nu echt gebruiken. Wellicht is het echt wel beredruk, maar zien wij het gewoon niet. Al geloof ik er ook geen snars van.