Ratebeer en andere ergernissen

Hij mist altijd de eerste rating/tick zo te zien. Kansloos gepruts weer

Maar de score van de ticks is verder dus niet te zien?

Nou, de score staat in datzelfde balkje, dus die kun je wel zien als het goed is. Maar verder worden ticks als private ratings behandeld, en is er niks over zichtbaar. Wat ik overigens al honderden keren heb aangegeven bij de GP, dat er een optie moet zijn om ze zichtbaar te maken, desnoods alleen voor friends/followers. Ik zou dat namelijk meteen doen. Ik tick namelijk niet om ze private te laten zijn, maar omdat ik simpelweg te lui ben om een volledige rating te schrijven.

Ze móeten zichtbaar zijn, anders kun je geen bieren meer nuken. Stel nou dat de Space Joose een niet bestaand bier zou zijn, maar dat ik wel zou weten welk bier je eigenlijk hebt gerate. Dan zou ik zo’n vriendelijke admin zijn om je rating te verplaatsen. Maar aangezien ik het niet zie, op geen enkele manier, zou ik het bier nuken. Dán pas krijg ik te zien dat er een tick genuked is. Das toch de omgekeerde wereld?

Gelukkig blijven we op Ratebeer wel verstand houden van bier.
Thornbridge Hall Bracia is soortgelijk aan… juist, Thornbridge Hall Bracia!

4 Likes

Dat is wel een van de betere suggesties!

3 Likes

Server error als ik een bier wil opzoeken? ughhh

Kan niet misgaan

Uit- en inloggen.

Ik erger me aan hoe lelijk en kut dit shirt is.

Hoe betrouwbaar zijn de statistieken van Ratebeer nog als dit bier volgens de eigen pagina in de Top50 van Weizenbocks staat maar vervolgens in deze Top50 van Weizenbocks niet terug te vinden is…? (Terwijl 'ie er volgens de rating wel tussen zou moeten staan)

:scream:

Dit is al een hele oude bug. Komt doordat die style top 50 handmatig moet worden aangepast / geupdate. Achterlijk, klopt, maar wat had je anders verwacht. En kennelijk zijn de admins op dit moment niet zo gemotiveerd om dit allemaal netjes bij te houden (who can blame them) of deze is toevallig ontsnapt aan ieders aandacht. Wie zal het zeggen. In elk geval moet je aan style top 50 geen waarde hechten, want die zijn nog nooit precies accuraat geweest, nog niet 1 dag.

1 Like

Dus die admins zitten handmatig te rekenen of iets wel of niet in de Top50 valt. Klinkt inderdaad 1800 i.p.v. 2018, maar goed… Bedankt voor de uitleg!
Misschien kunnen de programmeurs zich dan richten op het aanpassen van de tekst ‘Top 50’ in "Top 50 or maybe not Top 50’, in plaats van wezenlijke aanpassingen door te voeren. :slight_smile:

Volgens mij is er naar 1 admin die dit doet, en die doet niet zoveel meer heb ik de indruk.

Ach ja de site en de app zijn gewoon kut tegenwoordig.

Had een melding gemaakt dat ik moet mailen naar een volle mailbox, krijg ik dit terug:

Hi Maakun
Thanks for your help with RateBeer images. Our admins are currently overloaded. We’re working on a fix for this.
Cheers
Joe

Super mooi, dus je kan gewoon helemaal geen plaatjes uploaden momenteel en dat is de schuld van de admins.

Hoewel dit compleet nieuwe bier van Grolsch dan weer wel een plaatje heeft…
https://www.ratebeer.com/beer/grolsch-premium-pilsner/638960/

Elke ‘fix’ op ratebeer duurt maanden en levert dan vaak nog steeds geen goed resultaat op.
Het is eigenlijk een wonder dat ratebeer nog bestaat.

Fijn dat ik word doorverwezen naar de app. Is er een manier om dat uit te zetten?